مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) از رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۲۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زاد خور اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این اداره کل که در مسیر تردد زائران ومسافران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا قرار دارد، پرترددترین خط ریلی درکشور است که روزانه بیش از ۹۰ رام قطار مسافری در حال تردد می‌باشد وبا تلاش شبانه روزی پرسنل کار جابجایی مسافران به بهترین نحو انجام می‌شود.
زاد خور یاد آور شد: تعداد مسافر ورودی به این اداره کل در ایام پیک نوروزی ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته افزایش داشته، ضمن اینکه خروجی مسافر نیز بیش از ۵ درصد افزایش داشته است.
وی همچنین افزود: مسافران ۱۳۹۸ رام قطار نیز از خدمات ایستگاهی، سالن‌ها، سکو‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مساجد این اداره کل در فروردین ماه سال جاری استفاده کرده اند و گفتنی است این تعداد قطار ۶۰ درصد قطار‌های عبوری از محدوده‌ی استحفاظی این اداره کل می‌باشد و البته خدمات آبگیری و سوخت رسانی به دیزل‌ها و سرویس اغذیه برای همه این قطار‌ها توسط این اداره کل مدیریت و اجرا شده است.
خاطر نشان می‌شود محدوده‌ی استحفاظی اداره کل راه آهن شمالشرق (۱) به طول ۵۴۱ کیلومتر از سوزن خروجی ایستگاه گرمسار تا سوزن ورودی ایستگاه نغاب است که بصورت دو خطه ومجهز به سیستم علائم الکتریکی می‌باشد و ساللانه میلیون‌ها مسافر از این مسیر جهت مسافرت و زیارت بهره مند می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها