فرشاد زاد خور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) با اعلام این مطلب گفت:: طی سال گذشته و با اجرای نظام آراستگی بر مبنای ۵S در راه آهن شمالشرق (۱) در راستای پیاده سازی اهداف سازمان گام بر داشته ایم.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۲۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، راه آهن شمالشرق (۱) تصریح کرد: پیاده سازی نظام آراستگی نقش مؤثری در کاهش عوامل غیرضروری و در نتیجه افزایش بهره وری در سازمان خواهد داشت و استفاده بهینه از سرمایه‌های انسانی و بهبود محیط کار را فراهم می‌آورد و این مهم دراین اداره کل به سر انجام رسیده است.
فرشاد زاد خور افزود: شرایط مطلوب در محیط کار و زندگی کاری در صورت به خدمت گرفتن تکنیک‌ها و اصول ۵S (پاکیزگی، نظم و ترتیب، تمیزی، استانداردسازی و نهادینه کردن) و همچنین تدوین برنامه دقیق زمان بندی شده فعالیت اجرائی میسر می‌باشد و با توجه به اثر بخشی و کارکرد‌های این سامانه مدیریتی، اجرای آن دستاورد‌های مهمی را به همراه خواهد داشت.
زادخور توضیح داد: آراستگی محیط کار دستاورد‌هایی مانند کاهش هزینه ها، افزایش شتاب در انجام کار، ارتقاء روحیه کارکنان با بالابردن انگیزه نیروی انسانی و ارتقاء سطح بهره وری، افزایش ایمنی و کاهش بروز حوادث شغلی، کاهش خرابی تجهیزات، ارتقاء اثر بخشی و کارآیی، افزایش طول عمر ابزار و ماشین آلات و زمینه سازی برای ایجاد فرهنگ خود انضباطی در کارکنان را نیز به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها