خبرهای داغ:
در گفتگو با ریاست خانه نخبگان سازمان بسیج علمی استان، مطرح شد:
نگرش جدید به بحث توسعه فناوری از جمله ویژگی های این کار است که موجب اشتغال، حل چالش ها و ثروت زائی می شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۱۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
نگرش جدید به بحث توسعه فناوری از جمله ویژگی های شورای نخبگان است 
 به گزارش سرویس  بسیج علمی خبرگزاری بسیج استان آذربایجان شرقی، دکتر علی رستمی ریاست خانه نخبگان سازمان بسیج علمی استان، با تبیین شاکله و اهداف شورای نخبگان، اظهار داشت: هدف این شوراء ارائه پیشنهادات و راهکارهائی در خصوص رفع مشکلات علمی، اجتماعی و… جامعه است.

 وی با بیان این که خانه نخبگان نگرشی متفاوت از قبل دارد، تصریح کرد: یکی از اهداف این شوراء، ثروت سازی از علم است که به معنی واضح تر، راه حل هایی علمی برای چالش ها است که در دنباله آن، فناوری، ثروت و صنعت خواهد بود.

 ریاست خانه نخبگان سازمان بسیج علمی استان، خاطرنشان ساخت: سیستم حمایت از جوانان نخبه تحت عنوان مراکز رشد، یکی از اولویت های این شوراء است که چالش ها و پروژه های بزرگ استانی را تقسیم بندی کرده و هر بخش از کار را به گروهی از نخبگان خواهیم داد.

 وی ادامه داد: شورای نخبگان با آگهی هائی از شرکت های دانش بنیان و نوپا برای ارائه پروپوزال، دعوت می کند که در نهایت، پروپوزال های دریافتی در هیئت داوران بررسی شده و به شرکت هائی که پروپوزال آن ها تائید شده باشد، مبلغ مکفیه ای جهت شروع کار پرداخت می شود.

 رستمی، افزود: محصولات شرکت ها را متناسب با کاربرد، در ارگان های مختلف بازاریابی کرده و به نوعی بخش فروش را نیز تامین خواهیم کرد.

 وی اعضای شورای نخبگان را از افراد فرهیخته و مجرب عرصه های علمی دانست و گفت: نگرش جدید به بحث توسعه فناوری از جمله ویژگی های این کار است که موجب اشتغال، حل چالش ها و ثروت زائی می شود.

ارسال نظرات