خبرهای داغ:
به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت گرفت

برگزاری 20 آئین جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 20 آئین جمع خوانی قرآن کریم در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۰۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

 حجت الاسلام ناصر خدایاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در مساجد و مصلی‌های سراسر استان آئین جمع خوانی قرآن کریم برپا می‌شود.

وی  از برگزاری ۸۰ برنامه قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و ایثار و شهادت از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

وی در ادامه سخنان خود برپایی محافل انس با قرآن با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و ایثار و شهادت، جزءخوانی قرآن، نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع قرآن و کتابت قرآن را از جمله برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان دانست و ادامه داد: خوشبختانه آحاد مردم از این برنامه‌ها استقبال خوبی دارند.

خدایاری با بیان اینکه برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی، مسابقه‌هایی با موضوعات قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در طول ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای استان پخش می‌شود، اظهار کرد: سوالات این مسابقه نیز درخصوص نماز و امر به معروف خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همچنین ترمیم و صحافی قرآن‌های کهنه نیز در این ماه مبارک توسط اهل فن صورت خواهد گرفت، ادامه داد: برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب» از دیگر برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار