خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

رشادت‌های مرحوم حسنی در حافظه تاریخی ملت حک شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: رشادت‌های مرحوم حسنی مجاهد نستوه آذربایجان در حافظه تاریخی ملت ایران حک شده است.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۰۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی مصطفوی در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام حسنی در ارومیه، اظهار کرد: رشادت‌ها و خاطرات مرحوم حسنی در خاطره مردم آذربایجان حک شده است و مردم مجاهدت‌های این روحانی مبارز را فراموش نمی‌کنند.

وی با اشاره به زمان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال مرحوم حسنی، ادامه داد: ۲ خرداد ۱۳۹۸ مصادف با روز پنجشنبه مراسم سالگرد ارتحال مجاهد نستوه شیخ غلامرضا حسنی بر سر مزار آن مرحوم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ با سخنرانی سردار اوصانلو و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلامتی و با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسئولان فرهنگی باید با برگزاری نمایشگاه مختص عکس‌ها و مصاحبه‌های حجت‌الاسلام حسنی، نسل حاضر را با مجاهدت‌های آن مرحوم آشنا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید به پاس مجاهدت‌ها و خدمات بی‌شائبه و چندین ساله ایشان مراسم ارتحال آن مرحوم باعظمت برگزار شود و این امر قدرشناسی مردم آذربایجان را نشان می‌دهد.

گفتنی است، مرحوم حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۹۱ سالگی دار فانی را وداع گفت، وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات