خبرهای داغ:
کلاس‌های تابستانه پایگاه شهید نواب صفوی سمنان با شعار ((متفاوت باش)) برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۳۹۱۸۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سجاد قوام، مسئول تربیت آموزش پایگاه شهید نواب صفوی سمنان از آغاز ترم تابستانه پایگاه شهید نواب صفوی ویژه چهارمی‌ها تا نهمی‌ها خبرداد.
وی افزود: کلاس‌های تابستانه این پایگاه با شعار ((متفاوت باش)) برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های فن بیان و بازیگری، استخر و فوتسال، مهارت‌های زندگی، انیمیشن و موشن گرافی، مسابقات مهیج، امداد و نجات، سرود و آواز می‌باشد.
قوام ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت، علاوه بر حفاظت در مقابل آسیب‌های اجتماعی باعث تحکیم خانواده و رشد شخصیت افراد و شکوفایی خلاقیت می‌شود و این در حالی است که غفلت در امر برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت فرزندان، زمینه‌ای فراهم می‌کند تا نوجوانان و جوانان، ایام فراغت خود را به بطالت سپری کنند و حضور بی‌هدف در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و پای برنامه‌های ماهواره بر میزان آسیب‌ها می‌افزاید.
قوام افزود: برنامه‌ریزی اوقات فراغت باعث می‌شود تا زندگی جوانان هدفمندتر شود و بتوانند توانمندی‌ها و استعداد‌های خود را در قالب برنامه‌ها کشف کنند و آن‌ها را تقویت کنند از طرفی نسل جوان می‌آموزد تا برای همه ساعات زندگی خود برنامه‌ریزی داشته باشد و فرصت‌های زندگی را از دست ندهد.
مسئول تربیت و اموزش پایگاه شهید نواب خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه الی ۱۵ خرداد از ساعت ۱۸ تا نماز مغرب و عشاء به مسجد ولیعصر (عج) سمنان مراجعه و ثبت نام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها