رئیس پلیس راهور در دیدار شهردار باقرشهر:
خبرگزاری بسیج: رییس پلیس راهور منطقه ۱۹ در دیدار با شهردار باقرشهر گفت: منطقه ۱۹ سال قبل متاسفانه رتبه نخست تصادفات را داشت و ۵۳ نفر در این تصادفات کشته شدند.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۶۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵

گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ فضل الله حسین نیا رییس پلیس راهور منطقه ۱۹ در دیدار با شهردار باقرشهر با قدردانی از به همراهی این شهرداری با پلیس راهور، شهرداری را از جمله حامیان این مجموعه دانست و گفت تعامل پلیس راهور و شهرداری یکی از پشتوانه های ما در خدمت رسانی به مردم است .منطقه ۱۹ که باقرشهر نیز جزئی از آن است از جمله مناطق حساس در حیطه وظیفه ای ماست که سال قبل متاسفانه رتبه اول را در تصادفات داشت و ۵۳ نفر در این تصادفات کشته شدند.

 وی، عامل اصلی این حوادث را واژگونی ، خرابی ماشین و خواب آلودگی رانندگان دانست که به دلیل عبوری بودن این منطقه برای راننده‌های شهرستانی است و متاسفانه اموزش تاثیری در کاهش این حوادث نداشته است چرا که حادثه‌دیدگان راننده های عبوری از این منطقه هستند .

علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر نیز ابراز امیدواری کرد با ایجاد فرماندهی راهور از حجم این مشکلات کاسته شود .در دوره قبل ۵۰۰ متر زمین از سوی شورای اسلامی به پلیس راهور اختصاص یافته است که فرمانداری پس از تایید ایجاد فرماندهی پلیس راهور، مساعدت لازم را در جهت احداث و اعمال موارد قانونی آن خواهد داشت.

 

ارسال نظرات