آيت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی گره زدن همه مشكلات را به تحريم غلط دانست و افزود: با مديريت و نظارت و هم‌چنين مصرف صحيح می‌توان بخشی از مشكلات را حل كرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۶۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار عده‌ای از گروه‌های تبلیغی استان مازندران بااشاره حرکت انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تا به امروز از خطرات فراوانی عبور کرد و بدون شک با توکل به خدا و تبعیت از رهبری و وحدت مردم و خودباوری مسئولان مشکلات حل خواهد شد.

 

وی وضعیت فعلی آمریکا و نوکران منطقه‌ای‌اش را رو به افول دانست و افزود: امروز تمام قدرت آمریکا به میدان آمده تا ملت ایران را شکست دهد اما با عنایت خداوند این آرزو را به گور خواهد برد.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: مشکل دشمن این است که ملت کهن و باسابقه و متدین ایران را نشناخته، دشمن نمیداند مردم ما با معنویت پیشرفت کرده و باید بداند در رأس این نظام یک رهبر مقتدر و شجاع قرار دارد که با معنویت و توکل و توسل تا به امروز توانست تمام نقشه‌های آنها را پیش‌بینی کند و آنها را شکست دهد.

وی با توصیه مسئولان مبنی بر توجه به منویات رهبری گفت: مسئولان نیز به گوش باشند و از نظرات رهبری تبعیت کنند و این را بفهمند هر جا به نظرات ایشان کم توجهی شد ضرر کردیم.

آیت‌الله نوری همدانی گره زدن همه مشکلات را با تحریم غلط دانست و افزود: با مدیریت و نظارت و همچنین مصرف صحیح می‌توان بخشی از مشکلات را حل کرد.

ارسال نظرات