مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روحانیان پیرامون توطئه‌های دشمنان در جامعه اسلامی روشنگری کنند.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۳۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امشب در نشست هم‌اندیشی که با حضور مسوولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دستگاه‌های اجرایی مختلف در سالن جلسات سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی مولفه‌های مختلف از جمله انسجام ملی، اقتدار ایران و قدرت دفاعی کشورمان در منطقه در حال برنامه‌ریزی و توطئه‌چینی هستند.

وی بر لزوم افزایش سطح تعامل بین روحانیان مناطق مختلف استان تاکید کرد و ادامه داد: در این صورت می‌توان در جامعه نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان روشنگری کرد و آحاد مردم را آگاه ساخت.

این مسوول به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشورمان اشاره کرد و افزود: این ایام یک فرصت ارزشمند برای تضمین عمران و آبادانی کشورمان در چهار سال آینده است که لازمه آن انتخاب اصلح می‌باشد و این مهم از طریق تعامل و هم‌افزایی روحانیان و روشنگری در جامعه امکان‌پذیر است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به نقش حائز اهمیت رسانه‌های جمعی برای آگاه‌سازی در جامعه در شرایط کنونی اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌های دلسوز و انقلابی باید به واسطه تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، بستر را برای حضور پررنگ مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنند.

سرایی در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: این ایام فرصت مغتنمی برای نزدیک شدن به ذات اقدس الهی به شمار می‌رود، بنابراین باید فضای عمومی جامعه نیز مساعد باشد و از روزه‌‌خواری در ملاء عالم جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام

ارسال نظرات