فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امنیت روانی که هم اکنون در جامعه وجود دارد باید حفظ شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۹۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری عصر امروز در نشست مسوولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نهادها و ارگان‌های مختلف که در سالن جلسات مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: باید خودمان را برای مقابله با تهدیدات مختلف دشمن در زمینه‌های متعدد آماده کنیم.

وی با بیان اینکه مسوولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف باید برای نهادینه‌سازی آرامش روانی، ثبات سیاسی و فکری در جامعه تلاش کنند، افزود: ضمن اینکه آرامش را در جامعه حفظ می‌کنیم، باید برای ارتقای سطح آمادگی در جامعه هم کوشید.

این مسوول بر لزوم تقویت روحیه سلحشوری، ایثار و فداکاری در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: خوشبختانه خط قرمز دشمنان ما و استکبار جهانی «مرگ» است، در حالی که خط سبز رزمندگان ما «شهادت» است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم بازخوانی اندیشه‌های حضرت امام (ره) در سال‌های پایانی عمر بابرکت‌شان اشاره کرد و افزود: مقوله دفاع همه‌جانبه یکی از مهم‌ترین مباحث موردنظر ایشان بود، به طوری که هم اکنون به این موضوع باید به صورت جدی توجه شود.

شهسواری با بیان اینکه این مباحث را علاوه بر عرصه ملی بلکه باید در گستره استانی هم مورد توجه ویژه قرار دهیم، اضافه کرد: باید فعالیت‌های قومیت‌گرایان و هویت‌طلبان به خوبی رصد شود، تا از احساسات مردم به نفع خود و برای رسیدن به مقاصد خاص استفاده نکنند.

وی بر لزوم تلاش برای جلوگیری از ملتهب شدن جامعه در شرایط کنونی تاکید کرد و بیان داشت: اقوام مختلف اعم از کرد و ترک و پیروان مذاهب شیعه و سنی تاکنون مانند برادر کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند که باید این رویه همچنان حفظ شده و خدشه‌ای به آن وارد نشود.

انتهای پیام

ارسال نظرات