خبرهای داغ:
امام جمعه گل تپه کبودراهنگ:

ولایت فقیه استمرار حرکت انبيا است /پاسداران باید با تمام توان به روشنگری بپردازند

امام جمعه بخش گل‌تپه شهرستان کبودراهنگ گفت: ولایت فقیه استمرار حرکت انبيا است بنابراین شما باید قدر خود را بدانید که در این مسیر حرکت می‌کنید و نیروی ولی‌فقیه هستید.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۹۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

ولایت فقیه استمرار حرکت انبيا است /پاسداران باید با تمام توان به روشنگری بپردازندبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در جلسه اخلاق که با حضور پاسداران سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد با بیان و شرح عوامل مغفرت انسان اظهار داشت: انسان باید در ماه مبارک رمضان عوامل مغفرت را در خود ایجاد کند.

وی افزود: طلب مغفرت از خداوند متعال از عوامل مغفرت است که باید برای آن، با خدا راز و نیاز داشته باشیم و از خداوند مهربان بخواهیم و به طور قطع خداوند درخواست ما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

امام جمعه بخش گل‌تپه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به رحمت بی کران الهی گفت: رحمت خداوند متعال قابل وصف نیست و در روز قیامت این رحمتی چنان وسیع می شود که حتی ابلیس هم به رحمت الهی طمع می‌کند.

وی با اشاره به آغوش باز خداوند برای توبه‌کنندگان گفت: خداوند همان گونه منتظر بازگشت بنده است که مادر منتظر بچه خود است البته مهربانی مادر در مقابل رحمت خداوند مانند قطره‌ای در مقابل دریاست.

موسوی افزود: در روز قیامت وقتی پرونده انسان به دست او داده می‌شود، می‌گوید این پرونده من نیست و در پاسخش گفته می‌شود که مگر قرآن نخواندی که وقتی توبه می‌کنی من تو را می‌بخشم و پرونده تو را تبدیل به حسنات می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه استمرار حرکت انبيا است بنابراین شما باید قدر خود را بدانید که در این مسیر حرکت می‌کنید و نیروی ولی‌فقیه هستید.

امام جمعه بخش گل‌تپه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به شبهات مطرح در فضای مجازی گفت: شما پاسداران نباید به ساعت کاری بسنده کنید و با تمام توان به روشنگری بپردازید.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در پایان برنامه از برندگان مسابقه بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) تقدیر و هدایایی به ایشان اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار