خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: فتنه دشمن در سال جاری فتنه نارضایتی مردم و گره زدن مشکلات به نهادهای حکومتی و ضربه به جایگاه رهبری از این ناحیه است.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۸۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

فتنه دشمن در سال جاری فتنه نارضایتی مردم و ضربه به جایگاه رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام یوسفی در نشست سیاسی کارکنان و سربازان تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با تشریح اهمیت و تأثیر جایگاه ولایت و ولایت پذیری در جامعه اسلامی اظهار داشت: در تاریخ، میزان تبعیت ملت‌ها از امر ولایت، معیار سعادت یا بدبختی جامعه اسلامی بوده است و امروز نیز پیروی از رهنمودهای رهبری راهگشای مشکلات و عامل سعادت کشور و مردم است.

وی بیان کرد: بزرگانی چون آیت اله بهجت، آیت اله بهاالدینی و علامه حسن‌زاده آملی به ولایت و عظمت مقام معظم رهبری صحه گذاشته‌اند و مردم و مسئولان را به پیروی از ایشان دعوت کرده و برای ایشان دعا کرده‌اند.

عضو هیئت رئیسه حوزه علمیه سفیران هدایت استان همدان با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: متاسفانه احساس می‌شود بازار و اقتصاد به حال خود رها شده‌اند و دولت در برابر دشمن آرایش جنگی نگرفته است.

وی اظهار داشت: معطل گذاشتن کشور و تلاش برای تفاهم با آمریکا و اروپا خیانت در حق مردم مظلوم است و بار فشار بر مردم به دوش نظام و رهبری است.

یوسفی با اشاره به سخنان اخیر مسئولان دولتی مبنی بر نداشتن اختیار در حوزه سیاست خارجی گفت: اولا در طول انقلاب بیشترین اختیارات به شما داده شد و عجیب‌ترین کارها صورت گرفت و ثانیا اگر اختیارات به شما داده نشد چرا دوباره نامزد شدید و برای حل مشکلات کشور قسم جلاله خوردید.

وی افزود: فتنه دشمن در سال جاری فتنه نارضایتی مردم و گره زدن مشکلات به نهادهای حکومتی و ضربه به جایگاه رهبری از این ناحیه است.

این کارشناس سیاسی گفت: البته این مشکلات قطعی است و به لطف الهی و همراهی مردم، کشور از این مشکلات نیز عبور خواهد کرد و دشمن، شکست نهایی خود را در مقابل نظام اسلامی تجربه خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به تحرکات منطقه‌ای آمریکا به ویژه در حوزه خلیج فارس انهدام ناوهای امارات را توطئه آمریکایی برای ناامن ساختن منطقه دانست و بیان داشت: آمریکا با ایران‌هراسی و تنش‌زایی در منطقه قصد دارد ضمن بهره‌برداری از منافع کشورهای عربی، جا پای خود را بازکرده و بازار و اقتصاد خود را تقویت کند.

در ادامه برنامه، حجت الاسلام یوسفی به سوالات و شبهات سیاسی حاضران در برنامه پاسخ گفت.

فتنه دشمن در سال جاری فتنه نارضایتی مردم و ضربه به جایگاه رهبری است

انتهای پیام/

ارسال نظرات