نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

باید در همه ابعاد معنوی و دفاعی آمادگی داشته باشیم

نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: باید در همه ابعاد معنوی و دفاعی آمادگی لازم را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۷۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی گندمی در محفل انس با قرآن کریم در جمع پاسداران شهرستان اردکان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خداوند در ماه مبارک رمضان بر استفاده هرچه بیشتر از برکات و فرصت این ماه تأکید کرد.
وی، فرارسیدن سالروز وفات ام‌المؤمنین حضرت خدیجه (سلام‌الله علیها) را تسلیت گفت و به بیان گوشه‌هایی از فضائل و مناقب آن حضرت و نقش این بانوی بزرگوار در ترویج دین اسلام پرداخت.
نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فلسفه روزه‌داری گفت: ماه مبارک رمضان در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، خانوادگی، جسمی، روحی، روانی و حتی در تقویت اراده انسان تأثیرگذار است. در این ماه مبارک باید دل‌های خود را برای جذب رحمت الهی آماده کنیم.
وی اظهار داشت: یکی از نکات مهمی که باید همه ملت جمهوری اسلامی ایران و همه بسیجیان و پاسداران به آن اهتمام داشته باشند آمادگی در ابعاد و مباحث معنوی، دفاعی و نظامی‌گری است.
حجت‌الاسلام گندمی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام گفت: ایشان در باب استکبارستیزی و روشنگری در این عرصه فرمودند: که؛ مذاکره یعنی خوردن سم مهلک. دشمنان می‌خواهند که ما برد موشک‌های خود را به حدی پایین بیاوریم که به آن‌ها نرسد.
وی در پایان افزود: دشمن دوست دارد که ما غافل باشیم و از این غفلت استفاده کند. آمریکا و استکبار جهانی به‌واسطه کینه‌ای که از ما دارد دوست می‌دارد که ما در زحمت باشیم برای همین تحریم‌ها را وضع کرده است. به برکت انقلاب اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران در هرجایی از جهان که قدم گذاشته است آنجا را متحول کرده است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات