خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
حجت الاسلام معبودی اذعان کرد: پرهیز ار مرزشکنی ، تلاش برای پرورش روح و جسم ، تلاش برای حفظ سرمایه های انسان ، ارتباط با مبدا هستی ، ایجاد روحیه تعاون و مدیریت زبان از محورهای یک انسان دینی است .
کد خبر: ۹۱۳۹۰۵۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) در خصوص سبک زندگی و ماه رمضان سخنرانی کرد .


وی بیان داشت : انسان اگر بخواهد یک زندگی درستی داشته باشد باید چند محور را سر لوحه زندگی خود قرار دهد ، اولین محور یک انسان دینی ، رعایت حقوق دیگران چه در خانواده و چه در جامعه است ، ماه رمضان به ما می گوید که روزی ما حلال باشد ، حقوق دیگران را رعایت کنیم .


حجت الاسلام معبودی افزود : پرهیز ار مرزشکنی ، تلاش برای پرورش روح و جسم ، تلاش برای حفظ سرمایه های انسان ، ارتباط با مبدا هستی ، ایجاد روحیه تعاون و مدیریت زبان از محورهای یک انسان دینی است .


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در خصوص مدیریت زبان گفت : در روایات معصومین در خصوص زبان مطالب زیادی آمده است ، امام صادق می فرماید ، سکوت کردن راحت عقل است ، امام علی می فرماید ، زبان معیار انسان است اگر می خواهی او را بشناسی زبان او را بشناس و در جایی فرموده است ، زبان عقل انسان را ترجمه می کند .


معبودی به آفات زبان اشاره کرد و بیان داشت : دروغ گفتن ، غیبت کردن ، سخن چینی ، نفاق در سخن ، مدح و ذم بیجا ، مسخره کردن دیگران ، افشا اسرار دیگران ، وعده خلاف ، نزاع کردن با دیگران ، وصف مجالس گناه ، تهمت زدن ، شهادت باطل ، خودستانی ، اصرار بی جا ، خشونت زبان و کفران نعمت بخشی از آفات زبان است لذا انسان باد زبان خود را رعایت کند و از زبان خود در جهت رضای الهی گام بردارد .

 8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها