مجتهدی از حضور عوامل و دست اندرکاران برنامه "کندیمیز" صداوسیمای آذربایجان شرقی در روستای استیلی (اسطلو) شهرستان سراب جهت ضبط برنامه تلویزیونی از این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۵۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

نماینده و خبرنگار صدا و سیمای شهرستان سراب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از حضور عوامل و دست اندرکاران برنامه "کندیمیز" در روستای استیلی (اسطلو) شهرستان سراب جهت ضبط برنامه تلویزیونی از این روستا خبر داد.


وی افزود: برنامه تلویزیونی"کندیمیز" شبکه سهند آذربایجان شرقی، در نظر دارد در ویژه برنامه ای؛ آداب و رسوم، مشارکت و همدلی مردم روستای استیلی شهرستان سراب در جهت ساخت دیوار ساحلی این روستا را به تصویر بکشد و به معرفی ظرفیت های کشاورزی و دامپروری این روستا بپردازد.


مجتهدی با اشاره به اینکه سال گذشته اهالی روستای استیلی با همت و مشارکت مثال زدنی خود باعث ساخت دیوار ساحلی در این روستا شدند، تاکید کرد: در آغازین روزهای سال جدید، شاهد انعکاس خبرهای ناگواری از وقوع سیل در نقاط مختلف کشورمان بودیم و این در حالی است که سال گذشته، اهالی روستای استیلی با مشارکت و همدلی شان، مبلغی را جهت ساخت دیوار ساحلی در حریم رودخانه این روستا به عنوان خودیاری، جمع آوری نمودند و با همت دهیاری و بخشداری شهرستان سراب، شاهد ساخت دیوار ساحلی در این روستا بودیم.

تهیه برنامه تلویزیونی


خبرنگار صداوسیمای شهرستان سراب افزود: یقینا همت و اتحاد اهالی روستای استیلی در شهرستان سراب باعث شد که از خطر وقوع سیل در این روستا پیگیری شود و نیاز است که سایر روستاهای شهرستان سراب هم با همت و مشارکتشان، ضریب خطر وقوع سیل را به عدد صفر برسانند.


مجتهدی ادامه داد: در ویژه برنامه کندیمیز، تلاش داریم تا با دعوت از مسئولان شهرستان سراب، به بررسی مشکلات روستای استیلی نیز بپردازیم و یقینا ساخت فاز دوم دیوار ساحلی و آبخیزداری این روستا، از جمله مطالبات مردم روستای استیلی از مسئولان است.


وی با اشاره به اثرگذاری کانال مردمی و تلگرامی روستای استیلی خاطر نشان کرد: یقینا فعالیت کانال مردمی و تلگرامی "خاطره ها"که مختص به روستای استیلی شهرستان سراب است، اثرگذاری زیادی در افزایش مشارکت مردمی جهت آبادانی این روستا داشته است.


نماینده و خبرنگار صدا و سیمای شهرستان سراب در پایان ابراز داشت: عوامل ویژه برنامه "کندیمیز" شبکه سهند، عصر امروز شنبه 28 اردیبهشت در روستای استیلی حضور پیدا می کنند و ضبط برنامه از زمان افطار آغاز می شود و روند ضبط این برنامه، در روز یکشنبه 29 اردیبهشت هم با حضور مسئولان شهرستان سراب جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.


گفتنی است مدت ضبط برنامه تلویزیونی "کندیمیز" 40 دقیقه است که این بار از جاذبه های گردشگری و مشارکت های مردمی روستای استیلی به تهیه ضبط برنامه خواهد پرداخت و در هفته های آینده، شاهد پخش آن از شبکه تلویزیونی سهند آذربایجان شرقی خواهیم بود.

تهیه برنامه تلویزیونی

ارسال نظرات