خبرهای داغ:
به همت خیران؛

دو هزار بسته غذایی در مرکز نیکوکاری المهدی(ع) تبریز جمع آوری شده است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از توزیع بسته های مواد غذایی بین مددجویان تحت حمایت در ماه رمضان خبر داد و گفت: دو هزار بسته غذایی توسط خیران مرکز نیکوکاری المهدی(ع) تبریز جمع آوری و بین نیازمندان اعم از زنان سرپرست خانواده، ایتام، بیماران صعب العلاج و... توزیع شده است.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۳۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف افزود: برای تامین این میزان جیره خشک حدود 300 میلیون تومان هزینه شده است که همه آن توسط خیران تامین شده است.

وی با دعوت از خیران برای کمک به تامین سفره های افطاری ساده برای مددجویان، بیان داشت: سفره های سحر و افطار نیازمندان خالی نخواهد ماند چرا که ایمان و مهربانی همیشگی است.

شریف ضمن قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری با کمیته امداد بیان داشت: مراکز نیکوکاری حلقه اتصال خیران و نیازمندان هستند و کمیته امداد نقش نظارتی بر این مراکز دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و توزیع آن در بین نیازمندان را، مهم‌ترین محور فعالیت مراکز نیکوکاری عنوان کرد و گفت: این مراکز باهدف تقویت مسئولیت اجتماعی، تقویت کارکرد اجتماعی مساجد، پیشگیری از فقر، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی تشکیل یافته‌اند. 

شریف خاطرنشان کرد: مردم نوعدوست استان می توانند کمک های خود برای تامین افطاری نیازمندان را از طریق تلفنم همراه با شماره گیری کد دستوری *8877*041#             واریز کنند.                                                               

ارسال نظرات
پر بیننده ها