رئیس کارگروه معماری و شهرسازی بسیج مهندسین آذربایجان غربی در جسله کارگروه این استان با اشاره به سند آمایش سرزمینی بیان داشت:سند آمایش سرزمینی استان آذربایجان غربی الگویی مناسب برای توسعه شهری سازی ایرانی اسلامی است
کد خبر: ۹۱۳۸۹۹۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج رئیس کارگروه معماری و شهرسازی بسیج مهندسین آذربایجان غربی در جسله کارگروه این استان با اشاره به سند آمایش سرزمینی بیان داشت:سند آمایش سرزمینی استان آذربایجان غربی الگویی مناسب برای توسعه شهری سازی ایرانی اسلامی است.

وی در ادامه بیان داشت: ایده پردازی و مطالبه گری هدف مهم کارگروه معماری و شهرسازی رئیس کارگروه معماری و شهرسازی بسیج مهندسین آذربایجان غربی هم در ادامه این جلسه اظهار کرد:ایده پردازی و مطالبه گری یکی از اهداف مهم تشکیل کارگروه معماری و شهرسازی اسلامی توسط بسیج مهندسین عمران و معماری است.

« مرتضی خسرونیا» افزود:متاسفانه در ارومیه تعداد افراد دارای دکترای شهرسازی به تعداد انگشتان یک دست نمی رسد و این باعث شده که در شهرسازی از اصول عقب بمانیم.

وی خاطرنشان کرد:سند آمایش سرزمینی آذربایجان غربی که برای توسعه استان در حال تدوین است می توان به نحو احسن از این سند در توسعه معماری و شهرسازی اسلامی بهره برد.

رئیس کارگروه معماری و شهرسازی بسیج مهندسین آذربایجان غربی به نقش این کارگروه اشاره کرد و گفت:ایده پردازی و مطالبه گری در راستای فرهنگ سازی از اهداف تشکیل این کارگروه تخصصی در سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری است .

خسرونیا اظهار کرد:جلسات این کارگروه منظم وبا حضور افراد صاحب نظر تشکیل خواهد شد و خروجی خوبی خواهد داشت.

ارسال نظرات