«مهران کفاش» با بیان این‌که اتمام طرح‌های نیمه تمام به ویژه طرح‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت از دیگر اولویت‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی است، گفت: مسئولان و مدیران استانی باید در تعریف و ایجاد طرح‌های جدید با حساسیت بیشتری اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۷۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، «مهران کفاش» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی یزد که با حضور مدیران و مسئولان ارشد استان برگزار شد، با بیان این که اقدامات سه سال گذشته اداره کل راه و شهرسازی استان یزد هوشمندانه و فارغ از نگاه فرسایشی بوده است، اظهار کرد: شأن تمام مسئولان و مدیران در جمهوری اسلامی ایران هیچ چیز به جز خدمت به مردم نیست.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه شأن حضور همه ما در مناصبی که داریم جز خدمت کردن به مردم نیست گفت: تمام فعالیت‌هایمان باید در جهت خدمت رسانی به مردم باشد نه مانع تراشی برای آن‌ها و اینکه بتوانیم مشکلاتشان را مرتفع سازیم نه اینکه مشکلی برایشان به وجود آوریم.
کفاش جذب مشارکت عمومی و انتفاعی کردن برخی از طرح‌های در دستور کار را از دیگر ضرورت‌های اجرایی و اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان و تصریح کرد: تکریم ارباب الرجوع یکی از باید‌های همیشگی این وزارتخانه بوده و است.
این مسئول جزیره عمل کردن را آفت توسعه پایدار دانست و بیان کرد: پرهیز از هرگونه اختلاف و تلاش برای همدلی و هم افزایی تنها راه پیشرفت و خدمات مناسب به مردم است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با مشارکت بخش خصوصی و مردم بتوانیم پروژه‌ها را خوب تعریف کنیم و از این مسیر، چرخه توسعه را با سرعت بیشتر به حرکت در آوریم.
وی عنوان کرد: راه و شهرسازی با مجموعه مختلف مردم سروکار دارد و انتظار داریم که تکریم ارباب رجوع و مردم جز سرلوحه کار‌ها قرار گیرد و همه همکاران در این بخش با مدیرکل جدید راه و شهرسازی همکاری داشته باشند و خیلی علاقه‌مند نیستیم که جزیره‌ای و کار‌ها بدون هماهنگی در استان یزد انجام شود.
وی در پایان با بیان این‌که اتمام طرح‌های نیمه تمام به ویژه طرح‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت از دیگر اولویت‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی است، گفت: مسئولان و مدیران استانی باید در تعریف و ایجاد طرح‌های جدید با حساسیت بیشتری اقدام کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات