خبرهای داغ:
محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان سپاه آوج و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آوج در محل امام زاده محمد طاهر (ع)آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۶۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان سپاه آوج و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آوج در محل امام زاده محمد طاهر (ع)آوج برگزار گردید.

در این محفل نورانی حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر آوج اظهار کرد: یکی از کار هایی که ما در رابطه با انس با قرآن کریم می توانیم داشته باشیم قرائت این کتاب آسمانی می باشد.

وی با اشاره به اینکه تدبر در قرآن کریم می تواند برای زندگی بشر راهگشا و هدایت گر باشد و تدبر در قرآن کریم در مرحله بعد قرائت جای می گیرد که اهمیت این موضوع را می رساند.


در ادامه هاشمی با اشاره به وفات بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه (سلام الله علیها) افزود:حضرت خدیجه(س) ،درآن دوران که همه اسلام را از نظر اقتصادی تحریم کرده بوداند، همه ای مال و ثروت خود را در راه اسلام و نشر آن نثار کرد تا دین نوپای اسلام پا گیرد.


ایشان تاکید کرد کرد : اکنون هم راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن ایستادگی ومقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان می باشد.


امام جمعه آوج با استناد به آیات قرآن کریم گفت: یکی از شاخصه ها و ویژگی های دشمن این است که زمانی که ما با یک مشکل روبرو می شویم خوشحال می شوند و اگر پیروزی ای برای ما حاصل شود باعث ناراحتی دشمنان می گردد.


وی در ادامه افزود : دشمن می خواست با جنگل تحمیلی ریشه ما را بزند ولی ما ریشه دار تر شده و خون این شهدا حافظ انقلاب اسلامی گردیده است.


هاشمی در پایان بیان کرد: رمز موفقیت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان است.


انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها