مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: حضرت خدیجه در راه اسلام فداکاری و گذشت نمود و یک لحظه از رهبری اسلام و حمایت او غافل نگشت.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۳۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در جمع کارکنان این یگان گفت: در سال دهم بعثت دو حادثه دردناک و جانسوز بر پیغمبر اکرم (ص) وارد گشت، چنان که در تاریخ آمده است«وَردَ عَلَی رَسولِ الله أمْران شدیدانِ عَظیمانِ وَ جَزَعَ جَزَعاً شدیداً؛ دو امر بزرگ و سخت بر پیامبر وارد شد به گونه‌ای که فریاد و ناله شدید حضرت بلند شد.» آن دو امر یکی رحلت جانسوز ابوطالب بود و دیگری وفات یار فداکار آن حضرت، خدیجه کبری(س) بود که در دهم رمضان همان سال اتفاق افتاد.

وی در ادامه اظهار داشت: حضرت خدیجه، در میان زنان اولین کسی است که در آن جامعه جهل و تاریکی و ظلالت که فقط بت پرستی حاکم بود و دین حق چندان موقعیتی نداشت اسلام را می‌پذیرند و به پیامبر اکرم(ص) ایمان می‌آورند و از حضرت حمایت می‌کنند و از دین جدیدی که در آن جامعه تاریک پشتوانه‌ای نداشت کاملاً حمایت می کنند و سرمایه شان را در این راه خرج می کنند.

حجت الاسلام نعیم اربابی افزود: بصیرت بالای خدیجه که باعث انتخاب پیامبر(ص) برای همسری آینده او شد، عامل ایمان و اسلام او نیز گشت، و باعث شد که لقب اول زن مسلمان را به خود اختصاص دهد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاطت سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: حضرت خدیجه(س) تا آخرین لحظه بر آن ایمان پای فشرد و در راه اسلام فداکاری و گذشت نمود و یک لحظه از رهبری اسلام و حمایت او غافل نگشت.
ارسال نظرات