در حالی یکصد و شصت و نهمین نشست علنی شورای شهر بوشهر با حضور خبرنگاران در ساختمان امیریه برگزار شد که برای اولین بار سیستم پخش زنده برگزاری این نشست از طریق اینستاگرام در معرض دید عمومی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۳۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

انتقاد عضو شورای شهر به جلسات طولانی ادارات دولتیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در حالی یکصد و شصت و نهمین نشست علنی شورای شهر بوشهر با حضور خبرنگاران در ساختمان امیریه برگزار شد که برای اولین بار سیستم پخش زنده برگزاری این نشست از طریق اینستاگرام در معرض دید عمومی قرار گرفت.

کیوان هاشم زاده، عضو شورا

* با اشاره به وضعیت مسکن کارکنان شهرداری بندر بوشهر، همه کارکتان شهرداری بوشهر از وضعیت موجود ابراز گلایه می کنند و می گویند که تعاونی مسکن کارکنان تا حالا به شکل واقعی تشکل نشده یا اگر هم شکل گرفته منافع آن به سمت کارکنان و رفع مشکل آنها نداشته است. از شهردار می خواهم این موضوع را جدی بگیرد و گامی در راستای مشکل مسکن کارکتان بردارد.

 * برگزاری جلسات در ساعات اداری مردم استان را کلافه کرده است . با توجه به این که مدیران و معاونین آنها ماهانه کمتر از 120 ساعت اضافه کاری نمی گیرند، نیاز است که جلسات اداری خود را بعد از ساعات اداری برگزار کنند.

انتقاد عضو شورای شهر به جلسات طولانی ادارات دولتی

* مردم گله مند هستند که چرا قادر به دیدن مدیران نیست . در برخی از دستگاه های اجرایی استان آن قدر ساعات جلسات مدیران زیاد است که ارباب رجوعی که از شمال یا جنوب این استان وارد بوشهر می شود بعد از چند روز نیز نمی توان یک مدیر را ببیند.

* از شهردار می خواهم که جلسات غیرضروری را در ساعات اداری حدالامکان حذف و به بعد از ظهر برود ضمن این که همین درخواست از استاندار دارم.

ابوذر دهدار؛ رئیس شورا

چون موسسه شاهین شهردایر بندر بوشهر ثبت شده جای نگرانی است و در حال رایزنی هستیم که بدون هیچ مشکلی این تیم وارد لیگ برتر شود. پیشاپیش گام های خوبی با رایزنی با مقامات مسئول برداشته ایم تا در زمان برگزاری بازی ها مشکلی برا این تیم ایجاد نشود.

 * با توجه به این که بخشی از محلات بوشهر از میزان توسعه یافتگی کمتری برخوردار هستند با اولویت سنجیْ اعتبار خوبی در سال جاری برای آنها در نظر گرفته ایم که در توسعه این محلات تاثیرگذار است.

 روح الله نصرتی ؛ نائب رئیس شورا

 * موضوع شاهین با توجه به پیگیری های انجام شده از لحاظ حقوقی تا پایان هقته آینده مشخص می شود.

 * بودجه شورا برای شهرداری جهت حضور قدرتمند تیم فوتبال شاهین شهرداری بسیار کم است. آن افرادی که روز آخر در کنار ما بودند و حتی نماینده بوشهر که خیلی وعده و وعیدها دادند ْ الان هیچ خبری از انها نیست. انتظار داریم این بزرگان بیاییند و پشت این تیم قرار گرفته و اسپانسرهای مناسبی برای این تیم پیدا کنند.

 * نیروگاه اتمی و اداره بندر حداقل در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به این شهر  توجه جدی داشته باشند و در شرایط موجود به کمک تیم شاهین شهرداری بوشهر بیایند . الان طوری شده که فقط شورا و شهرداری پشت این تیم مانده و این صحیح نیست.

 عبدالخالق برزگرزاده، عضو شورا

 * دغدغه هواداران و طرفداران تیم شهرداری بوشهر از وضعیت نامعلوم این تیم برای حضور قوی در لیگ برتر خبر می دهد. از شورا و شهرداری می خواهم هر چه سریع تر تکلیف این باشگاه را روشن کنند . تقاضا دارم تا یک شنبه هفته آینده وضعیت این تیم مشخص تا با مردم در این خصوص صحبت کنیم و آنها را از نگرانی های موجود نجات دهیم.

 * از مجموعه تیم ساحلی دریانوردان بوشهر تشکر می کنم که با وجود اولین تجربه در این سطح خوش درخشیده و در جایگاه اول قرار دارند که این تیم هم نیاز به حمایت دارد.

 * انتظار دارم که کمیسیون بودجه شورا نسبت به کمک به این تیم خوب بوشهری تلاش کند و طرحی را به صحن شورا بیاورند که ره آورد آن کمک به این تیم باشد.

 * مشکلی که در تملک منازل مردم توسط شهرداری بوشهر وجود دارد این است که شهرداری دارد با ترفندهایی حق و حقوق شهروندان بوشهری را ضایع می کند. برخی از منازل مردم در طرح های توسعه شهری قرار دارد و شهرداری پا را جلو نمی گذارد که این ملک را در زمان خودش از فرد بخرد و زمانی که شهروند عاصی شد و مجبور می شود که به دلایلی ملکش را بفروشد چون در طرح شهرداری قرار دارد ناچار است که فقط به شهرداری بفروش. شهرداری هم با کمترین حد پی منطقه ای اقدام به خرید می کند.

 *کجای شهر ما زمین متری یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد که طی بیست و پنج سال گذشته شهرداری با وجود این که باید به قیمت روز ملکی که در طرح توسعه شهرداری قرار دارد را بخرد نیم خرد و شهروندان را در شرایطی قرار می دهد که با این قیمت زمن و ملکشان را به شهرداری بابت قرار گرفتن در طرح های توسعه ای بقروشند.

 * آیا شهرداری در همان منطقه زمینی را به قیمت یک میلیون و پانصد به فروش می رساند که از شهروندان با کمترین پی منطقه ای خریداری می کند. نباید قانون توسط اعضاء شورای شهر دور زده شود.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی سوک

ارسال نظرات
پر بیننده ها