با حضور در استانداری؛

زنان کارآفرین آق قلایی با استاندار خراسان رضوی دیدار کردند

زنان کارآفرین آق قلایی با حضور در استانداری ضمن دیدار با علیرضا رزم حسینی از اقدامات استان در شهرستان آق قلا قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۲۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی جمعی از بانوان کارآفرین شهرستان آق قلا با حضور در استانداری با علیرضا رزم حسینی دیدار و از کمک‌های استان خراسان رضوی به این شهرستان در جریان سیل اخیر قدردانی کردند.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار صمیمانه گفت: بسیار خوشحالم که برای اولین بار یک بانو مسئولیت یک منطقه را که به دلیل سیل آسیب دیده است را پذیرفته و این یک کار ارزشمند محسوب می‌شود.

رزم حسینی اذعان کرد: خوشبختانه بحث توانمندسازی جامعه روستایی ایران در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی موفقیت‌های خوبی داشته و در خراسان رضوی هم اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: صنایعی که به دلیل سیل از بین رفته اند، با کوچک‌ترین آموزش قدرت تولید و فروش پیدا می‌کنند.

استاندار خطاب به این بانوان کارافرین آق قلایی اذعان کرد: بعد از چند مدت شما خانم‌ها یک تسهیلگر خواهید شد و دیگران را برای کسب و کار کمک خواهید کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان استانداری خراسان رضوی در حاشیه این دیدار گفت: بعد از داوطلب شدن اولین گروه از زنان استان برای مشارکت در طرح مدل مثلث اقتصادی استاندار به نام شورای مشارکت‌های خیرین سلامت، در هفت اردیبهشت ماه تفاهم نامه سه جانبه‌ای بین این شورا، استاندار و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به منظور توسعه منطقه آق قلا به امضا رسید.

به گفته فرشته سلجوقی بر اساس تفاهم نامه امضا شده استانداری تشکل‌های حوزه زنان استان گلستان را به این معین مرتبط کرده و باعث شد دفتر نمایندگی در استان گلستان و شهرستان آق قلا تاسیس کنند.

وی ادامه داد: در پارک مینیاتوری نمایشگاهی از مصنوعات و صنایع دستی این بانوان برپا شده است که مردم می‌توانند از این محصولات بازدید و خریداری کنند. بهرحال این نمایشگاه اولین اقدام عملیاتی بود که بتوانیم کارگاه‌های این بانوان را که در سیل اخیر آسیب دیده است را بازیابی بکنیم و مهملی بشود که بتوانند دوباره روی پای خود بایستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها