خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیریت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس برگزار می‌کند:
از شرایط این مسابقات درج مطالب در یکی از نشریات بسیج مرتبط با دانشگاه می‌باشد و محور‌های این مسابقات با توجه به مسابقه و مسائل روز در هر دوره مشخص می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۱۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیریت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در جهت ارتقاء سطح علمی و رسانه ای دانشجویان و ارتباط دانشجویان با مسائل روز اقدام به طراحی سری مسابقات رسانه ای بیان نموده است.

در این سری از مسابقات دانشجویان با شیوه های مختلفی از جمله ارسال یادداشت،طراحی گرافیکی، پادکست و دیگر زوایای رسانه ای پیرامون موضوعات روز اقدام به مسابقه می‌کنند.

از شرایط این مسابقات درج مطالب در یکی از نشریات بسیج مرتبط با دانشگاه می باشد و محورهای این مسابقات با توجه به مسابقه و مسائل روز در هر دوره مشخص می شود.

دانشجویان در سری اول این مسابقات با ارسال یاداشت های خود در 4 محور" رونق اقتصادی"، "سبک زندگی دانشجویی"، "محاصره تبلیغاتی غرب" و "عدالت طلبی و مطالبی گری" به مسابقه می پردازند.

زمان ارسال یادداشت ها  از تاریخ 24 اردیبهشت 98 تا 20 خرداد 98 می باشد که دانشجویان می توانند با استفاده از نرم افزار های "سروش و بله" یادداشت ها و فایل پیوستی نشریه خود را برای ما ارسال کنند.

شماره تماس جهت ارسال یادداشت ها 09305098549 می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها