مسئول گروه جهادی علی ابن موسی الرضا(ع) با بیان اینکه اردوهای جهادی؛ راهی برای تزکیه نفس است گفت: جوانان بسیجی جهادگر در یک اردوی جهادی یک روزه با حضور در روستای تل آبی میناب، در ساخت یک باب منزل مسکونی برای یک نیازمند سهیم شدند.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۰۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
 

 

 

 
 

 

شهریار ذاکری، مسئول گروه جهادی علی ابن موسی الرضا(ع) در روستای محمودی از توابع بخش مرکزی میناب در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه هدف اردوی جهادی خود سازی است، اظهار کرد: همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است در اردوهای جهادی این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی بوده که از این سفر برای آدمی می‌ماند.

ذاکری عنوان کرد: در اردوی های جهادی، جهادگران با وضعیت زندگی یک منطقه محروم در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.

مسئول گروه جهادی علی ابن موسی الرضا(ع) روستای محمودی خاطر نشان کرد: جوانان بسیجی جهادگر در یک اردوی جهادی یک روزه با حضور در روستای تل آبی میناب، در ساخت یک باب منزل مسکونی برای یک نیازمند سهیم شدند.

 

ارسال نظرات