معاون فرهنگی هنری سپاه امام سجاد(ع):

فضای مجازی یک فضای واقعی است

معاون فرهنگی هنری سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: فضای مجازی یک فضای واقعی است و ما باید سواد رسانه ای را اول از خانواده های خودمان شروع کنیم و بعد وارد بستر جامعه شویم.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۰۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

 

 
 

 

  

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سرهنگ رسول جهانداری، معاون فرهنگی هنری سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به جایگاه شهداء گفت: از سال ۱۳۹۰  تا کنون هرساله کنگره ملی شهدا به صورت همزمان در چندین استان کشور برگزار می شود و کنگره ملی شهدا امسال در استان های هرمزگان، کردستان، ایلام و بوشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان ۱۹ دی ماه امسال در بندرعباس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام سجاد(ع) افزود: نشریات ماندگار و خبرگزاری ها اثر گذار هستند و می توانند به خوبی این رویداد مهم را پوشش دهند.

در ادامه با اشاره به روند کار طرح تحول محلات گفت: کار خوب است برای رضای پروردگار باشد و از بین پایگاه های سراسر استان تعدادی پایگاه بعنوان نمونه انتخاب شدند برای اجرای این طرح و می خواهیم با همفکری و هم افزایی به یک هدف برسیم و آن هدف ایجاد یک محله اسلامی است.

جهانداری عنوان کرد: یکی از کارگروه های این طرح فضای مجازی و رسانه است و این کارگروه خیلی مهم می باشد چرا که فضای مجازی یک فضای واقعی است و ما باید سواد رسانه ای را اول از خانواده های خودمان شروع کنیم و بعد وارد بستر جامعه شویم.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام سجاد(ع) تاکید کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی حتما برنامه های شاد و متنوع داشته باشید چرا که مردم نیاز به نشاط دارند و میخواهند زمانیکه در این مراسم سپری می کنند لذت ببرند و استفاده کنند، برنامه ها نباید خسته کننده باشد.

ارسال نظرات