خطیب جمعه ریگان در ادامه گفت: به آقای ترامپ عرض میکنیم منتظر تماس‌های میلیونی ایرانی‌ها در روز قدس باشید و شعار‌های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در روز قدس مکالمات و تماس‌های ملت ایران با آمریکا خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۷۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به دیدار، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای با مسولان نظام اظهار کرد: به فرمود: ه حضرت آقا مشکلات اقتصادی و نداشتن برنامه اقتصادی سه لطمه به کشور وارد میکند. اول به اعتبار کشور لطمه میزند دوم به طبقات ضعیف جامعه لطمه میزند و سومین لطمه زمینه ساز طمع دشمنان میشود.

وی با بیان اینکه در رونق تولید چهار راهکار وظیفه مردم است، افزود: اسراف نکنید، مدیریت اقتصادی داشته باشید به شایعات دشمن در فضای مجازی توجه نکنید مردم در خریدشان زیاده روی نکنند و از تولیدات و محصولات داخلی خریداری کنید.

امام جمعه ریگان در ادامه بیان داشت:مذاکره با آمریکا تا وقتی که آمریکا آدم نشده سم است. مذاکره یعنی معامله و بده بستان، آن‌ها در این معامله بدنبال نقاط قوت ایران هستند. دنبال این نیستند که نقاط ضعف ما را به قوت تبدیل کنند. آن‌ها به دنبال این اند که نقاط قوت ما را تضعیف کنند. آن‌ها میگویند درباره موشکی مذاکره کنیم یعنی برد و قدرت موشک هایمان را کم کنیم که اگر روزی شما را هدف قرار دادیم نتوانید جواب دهید. امروز اگر انصارالله یمن قدرت موشکی خود را با آمریکا مذاکره کرده بود نمی‌توانست از خودش دفاع کند.

رنجبر ماهانی افزود:چند روز پیش با ورود ناو هواپیمابر جنگی آمریکا در خلیج فارس برخی از روزنامه‌های داخل و این قلم به دستان مزدور این آرایش جنگی دشمن را چنان برجسته کردند تا القاء و ترس و وحشت در دل ملت ایران بیندازند.

این مقام مسئول عنوان کرد:ملت ایران چهل سال است که در مقابل عربده کشی‌های آمریکا و ستون پنجم داخل کشور ایستاده است و خواهد ایستاد به آمریکایی‌ها عرض میکنیم یک بام و دوهوای شما را چگونه باور کنیم از طرفی ناو جنگی می‌فرستید که آماده جنگ شوید و از طرفی هم به سفارت سوئیس شماره تلفن می‌دهید تا مقامات ایرانی برای مذاکره با شما تماس بگیرند.

خطیب جمعه ریگان در ادامه گفت:ملت ایران و مسئولین تماس می‌گیرند، اما روز قدس. به آقای ترامپ عرض میکنیم منتظر تماس‌های میلیونی ایرانی‌ها در روز قدس باشید و شعار‌های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در روز قدس مکالمات و تماس‌های ملت ایران با آمریکا خواهد بود.

امام جمعه ریگان تصریح داشت:به برخی از داخلی‌ها عرض میکنیم خصوصا به آن نمایندگان مجلسی که با خانم موگرینی سلفی میگیرند عرض میکنیم آمریکا قافیه را باخته است چرا شما‌ها قیافه‌ی مذاکره و جنگ خیالی به خود می‌گیرید. ملت ایران کاسه صبرش لبریز شده و هر مسئولی که من بعد بخواهد در مقابل بد عهدی‌های آمریکایی بر طبل مذاکره و جهل بکوبد هم عزت نظام و اقتدار ملی را زیر سوال برده است و هم خائن به این نظام و کشور خواهد بود.

وی افزود:کشور‌های همراه کننده آمریکا که به دنبال نا امن کردن منطقه هستند امروز خود نا امن‌ترین کشور‌ها هستند. نمونه بارز آن کشور عمارات و عربستان را ببینید. آتش گرفتن چهار کشتی تجاری در عمارات امروز امنیت شیوخ عماراتی را به خطر انداخته است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی بیان داشت:امنیت عربستان امروز تا به انجاست که ارتش یمن با هفت پهباد تاسیسات نفتی عربستان را هدف قرار می‌دهد، عربستانی‌هایی که ادعای مدیریت بازار جهانی نفت را دارند با اقدام پهبادی انصارالله یمن هم مدیریت آن‌ها به چالش کشیده شده است و ثابت کرد عربستان قادر به تامین امنیت ملی کشورش نیست.

این مقام مسئول ادامه داد:بار‌ها مراکز نظامی و زیرساختی آن‌ها مورد هدف انصارالله یمن قرار گرفته است. امروز کار به آنجا رسیده است قدرت موشکی یمن توانسته است ولیعهد عربستان سعودی را به التماس غربی‌ها بیندازد که شما بیایید راهی برای خروج از بحران یمن پیدا کنید.

وی اشاره داشت به اول خرداد روز بهره وری و اصلاح الگوی مصرف و افزود:مصرف بالای انرژی در کشور از بالاترین آمار‌ها در سطح جهان است. امروز کشور ما بالاترین مصرف انرژی را در سطح جهان به خود اختصاص داده است.

خطیب جمعه ریگان در پایان ضمن قدردانی از مجموعه انتظامی شهرستان ریگان در مبارزه جدی با قاچاق سوخت و کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق کشور در ریگان را حاصل زحمات جهادی برادران عزیز در نیروی انتظامی و پلیس دانست و افزود: مبارزه با قاچاق به رونق تولید کمک شایانی خواهد کرد، قاچاق سوختی که از کشور خارج میشود اگر در خدمت کشاورز، کارخانه جات و صنایع داخلی قرار بگیرد زمینه‌ی اشتغالزایی را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات