نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز دشمن با استفاده از بستر‌های موجود در فضای مجازی کانون خانواده را مورد هجوم خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۶۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در جریان نشست با تشکل‌های دینی و مذهبی استان کردستان اظهار داشت: فضای مجازی بسیاری از کارکرد‌های خانواده‌ها را دچار اختلال کرده است. در مباحث آسیب شناختی نهاد خانواده، یکی از مسائل بسیار مهم تهدید‌ها و آسیب‌های فضای مجازی است که باید مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن با اهداف تهاجم فرهنگی بنیان خانواده در حکومت‌های اسلامی را مورد هدف قرار داده، است: افزود دشمن تلاش می‌کند تا جوامع اسلامی نیز، چون جوامع غربی به انحطاط کشیده شود و خانواده‌هایی بی پایه و اساس در آن شکل بگیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان ضمن تاکید بر لزوم آمادگی و هوشیاری در مقابل این توطئه‌ها، یادآور شد: در راستای مقابله با این تهدید‌ها نیاز است که ما نیز با برنامه‌ریزی، اهداف دشمن را نقش پرآب کنیم.

وی گفت: بی حجابی و بد حجابی در جامعه اسلامی ایران، معضلی است که در سال‌های اخیر با تمرکز دشمنان بر جنگ نرم و تبلیغات گسترده در فضای مجازی، ابعاد بزرگ‌تری به خود گرفته است و معاندان اسلام و انقلاب در فضای مجازی، جوسازی و فضاسازی‌های زیادی علیه مقوله حجاب به راه انداخته‌اند.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: دشمن از راه‌ها و روش‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها تکیه بر نفوذی‌های خود در جامعه است که سعی می‌کند بتواند عواملش را در نظام بیشتر نفوذ دهد.

وی بیان کرد: یکی از حربه‌های دشمن، بهره‌گیری از فشار اقتصادی است. از همین‌رو، تحریم اقتصادی در اشکال گوناگون در دستور کار قرار گرفته است و سخت در تلاش است تا از این حربه توسط نفوذی‌های خود مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

آیت الله حسینی شاهرودی هدف نهایی امروز دشمن در جنگ نرم، استحاله فکری و فرهنگی برشمرد و گفت: از آنجا که دشمن با تحریم کردن و فشار‌های اقتصادی بر ایران ناامید شده هدف نهایی خود را بر استحاله فکری و فرهنگی مردم متمرکز کرده است و به دنبال چالش کشیدن نظام از درون است.

نماینده، ولی فقیه با اشاره به لزوم هوشیاری همه اقشار جامعه در راستای مقابله با تهدید‌های دشمن، گفت: وظیفه همه مسئولین و ملت ایران این است که نقاط ضعف را شناسایی و با اتحاد و وحدت با تمام توان به سمت پیروزی حرکت نمائیم، تا منجر به جلوگیر از استحاله فرهنگی شود.

وی به حدیثی از پیامبر (ص) در مورد ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برای نشان دادن ارزش معنوی و جایگاه این ماه در بین سایر ماه‌ها امامان و پیامبران احادیث زیادی را مطرح کرده‌اند که از آن جمله پیامبر (ص) می‌فرماید رمضان ماهی است که در آن به میهمانی خدا دعوت شده‌اید و شما را در این ماه از کسانی قرار داده‌اند که شایسته کرامت خدا هستند. در ماه مهمانی خدا در‌های آسمان در شب اول ماه رمضان باز می‌گردد و تا شب آخر آن بسته نخواهد گردید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات