مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باید مومنان تلاش کنند تا از احوالات نیازمندان و اقشار محروم در سطح استان جویا شده و نیاز‌های معیشتی آن‌ها را تامین کنند چرا که این امر از اجر و ثواب بسیار بالایی در نزد خداوند برخوردار بوده و بار‌ها نیز مورد تاکید قرآن و ائمه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۲۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

تاکید مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) به دستگیری نیازمندان در ماه رمضان

حجت الاسلام میثم فیاضی  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: ماه رمضان دارای فیوضات و برکات زیادی بوده که باید تلاش کنیم در این بیشترین بهره‌برداری از این برکات داشته و در راستای عمل به فرامین الهی و اسلامی گام برداریم.

وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی و مهم بوده که خداوند برای بندگان و مومنان قرار داده است تا از این فرصت برای نزدیکی به خداوند متعال بهره ببرند و کسی که نتواند بهره درستی از این فرصت ببرد نادم و پشیمان خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر دستگیری از مستمندان و نیازمندان در این ماه مبارک تصریح کرد: باید مومنان تلاش کنند تا از احوالات نیازمندان و اقشار محروم در سطح استان جویا شده و نیاز‌های معیشتی آن‌ها را تامین کنند چرا که این امر از اجر و ثواب بسیار بالایی در نزد خداوند برخوردار بوده و بار‌ها نیز مورد تاکید قرآن و ائمه قرار گرفته است.

وی گفت: در عین حال باید دوری از تجملات نیز در این ماه مبارک مورد توجه روزه‌داران و مومنان باشد و با برپایی سفره‌های ساده افطاری باید تلاش شود تا این امر هر چه بیشتر زمینه را برای افزایش مساعدت و کمک به نیازمندان فراهم آورد چرا که با اجتناب از تجملات می‌توانیم هزینه این امر را برای دستگیری از نیازمندان صرف کنیم.

فیاضی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی است که خداوند متعال برای مؤمنین قرار داده است و در روایات آمده که از دست دادن فرصت موجب غصه می‌شود و مهم‌ترین مؤلفه برای آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان شناخت و معرفت است.

ارسال نظرات