خبرهای داغ:
آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان برگزار شد
کد خبر: ۹۱۳۸۸۱۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان با حضور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان و هیئت همراه ،سرهنگ نعامی نماینده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه خوزستان، مهندس حاجیان فرماندار شادگان، سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان، مسئولین ادارات و دستگاهها ، شیوخ و سران عشایر و سایر اقشار مختلف مردم ولایتمدار شادگان در محل سالن فرهنگسرای ملافاضل سکرانی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سرهنگ نعامی به چکیده ای از فعالیت های سرهنگ حسین خنافره در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و ... اشاراتی داشتند و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شرفی امام جمعه شهرستان شادگان از زحمات و تلاشهای صادقانه سرهنگ پاسدار حسین خنافره در طول مدت فرماندهی ایشان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان تقدیر و تشکر بعمل آوردند و برای سرهنگ صادق منیعات آرزوی موفقیت نمودند و انتصاب وی را تبریک گفتند.

شایان ذکر است ؛در پایان این مراسم سرهنگ صادق منیعات طی حکمی از سوی سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان منصوب و از زحمات سرهنگ حسین خنافره فرمانده سابق با اعطای هدایا و لوح سپاس ، تقدیر شد.

 

همچنین در اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه ناحیه شادگان ، مجموعه دفتر نمایندگی برای تبریک و تهنیت مسئولیت جدید جناب سرهنگ منیعات به دفتر ایشان رفته و ضمن استقبال ایشان از مجموعه نمایندگی ناحیه شادگان ، تشکر و قدردانی خود را از این حضور و تبریک واهتمام مجموعه به اخوت و برادری ابراز داشتند و اظهار نمودند که ان‌شاءالله در مدت وجود ایشان در راس مجموعه فرماندهی شاهد همکاری و همیاری فی ما بین در راستای پیشرفت و تعالی مجموعه و انجام ماموریت های محوله در تمام زمینه ها ، خواهیم بود .

 
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی ناحیه شادگان هم ضمن ابراز تشکر خود را از این دیدار و استقبال گرم و برادرانه فرمانده جدید ضمن دعا برای موفقیت ، سلامتی و تندرستی  ایشان، همکاری ،همیاری و مشورت در تمام زمینه ها را خواستار شدند.
محفل انس با قرآن کریم ویژه نیروهای پایور و سربازان وظیفه درنماز خانه سپاه ناحیه مقاومت بسیج شادگان برگزار شد.
 
در ادامه پاسدار سالمی مسئول روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شادگان در حاشیه این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان بیان کرد: همان گونه که در فصل بهار، عالم طبیعت، حیاتی دوباره پیدا می کند، رمضان نیز بهار قرآن است لذا از این باب خدا را شاکریم که بار دیگر این توفیق به ما داده شد که بتوانیم همچون سالهای گذشته در ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم را به‌منظور بهره‌گیری از برکات این ماه پر خیر و برکت برگزار نمائیم.
 
وی خاطرنشان کرد: صبح امروز پنج‌شنبه اولین محفل انس با قرآن کریم با قرائت قاری کشوری سرباز حاج رعد آلبوغبیش و حضور پایوران و نیروهای وظیفه این ناحیه برگزار شد.
 
 
وی خاطر نشان کرد : یکی از برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنجشنبه با حضور قاریان مطرح کشوری و استانی در ستاد و نواحی و حتی در حوزه‌های مقاومت بسیج هم برگزار می‌شود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها