خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: آمریکایی‌ها خواستند سپاه را تضعیف کنند، اما انتخاب جدید سردار فدوی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه می‌تواند برای دشمنان یک هشدار بزرگ باشد.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۱۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مسجد جامع اردستان، اظهار کرد: در هفته‌ای که به میلاد امام حسن مجتبی (ع) نزدیک می‌شویم هفته اکرام و ایتام را داریم که محرومان را نباید از یاد ببریم. کمیته امداد طرح‌هایی دارد که کمک‌های مردم را جمع آوری و به اهلش می‌رساند.
 وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام، افزود: ایشان استواری حکومت را در توانمندی خود نظام دانستند که امیدواریم اهلش آن را دریابد. اوج سخنان رهبر انقلاب در خصوص دشمنی دشمنان این کشور بود که چه زیبا این مسائل را تحلیل می‌کنند.  
خطیب نماز جمعه اردستان با اشاره به سخنان پوچ و بی اساس مسئولان بلند پایه آمریکا، گفت: مردم بدانند که دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند. خود ترامپ در جلسات خصوصی‌شان گفته که تحریم‌ها آنچنان در ایران تاثیری نداشته و باید به فکری باشیم که عده‌ای ما را با ایرانیان آشتی دهند.  
 وی ضمن تشکر از نیروی انظامی در خصوص اجرای طرح‌های جلوگیری از هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مردم جامعه از اصناف و بازاریان که از جنس خودشان هستند، توقع و انتظار همدلی و همراهی ویژه‌ای دارند.  
دهشیری با اشاره به انتخاب جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انتخاب سردار فدوی به عنوان یک اردستانی برگ زرینی است که به خاطرات شهرستان اضافه شد. به دشمنان می‌گوییم که به هوش باشید که هر قدمی که بردارید به ضررتان تمام می‌شود.
 وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها خواستند سپاه را تضعیف و تحریم  کنند و تروریست بدانند، اما انتخاب سردار سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه که مواضع صریح نسبت به آنان دارد و همچنین انتخاب سردار فدوی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه که در اواخر ریاست جمهوری قبلی آمریکا نظامیان آمریکایی را چند شبانه روز به اسارت گرفت، می‌تواند برای دشمنان یک هشدار بزرگ باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها