خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: نتیجه یک ماه روزه داری باید رعایت تقوای الهی باشد چراکه آیات و روایات متعدد به این موضوع اشاره کرده است و حاصل شدن تقوا را با پشت سرگذاشتن یک ماه بندگی کامل می‌داند.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۰۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

نتیجه یک ماه روزه‌داری باید رعایت تقوا الهی باشدحجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: نتیجه یک ماه روزه داری باید رعایت تقوای الهی باشد چراکه آیات و روایات متعدد به این موضوع اشاره کرده است و حاصل شدن تقوا را با پشت سرگذاشتن یک ماه بندگی کامل می‌داند.

وی افزود: تقوا نقش بازدارنده دارد ویک نوع تابلوی ایست و ورود ممنوع به دایره گناهان است و انسان را به انجام کارهای نیک و خداپسندانه دعوت می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین ضمن تاکید بر آداب روزه‌داری گفت : انسانی که به خاطر امر الهی از برآورده کردن نیازهای  اولیه بدن همچون خوردن، آشامیدن و خواب سحرگاهی روی بر می‌گرداند در حقیقت به نیازهای اولیه روح و فطرت الهی خود توجه کرده و دراین صورت است که تقوا حاصل می‌شود.

وی ابراز داشت: تقوا نیز درجاتی دارد که با بالاتر رفتن این درجات انسان مقیدتر و در انجام دستورات الهی محکم‌تر می‌شود ، چراکه شناخت بیشتر از خلقت و خالق خود پیدا می‌کند.

گودرز تله‌جردی  در پایان ضمن سفارش به استفاده از سحرگاهان ماه رمضان و شرکت در مراسمات عمومی گفت: روزه و روزه‌داری را نباید فقط در خوردن آشامیدن خلاصه کرد و با مراجعه به شرح حال عالمان اخلاق و عارفان سلیم النفس می‌توان سطوح بالاتر روزه‌داری را با تمرین و ممارست تجربه کرد.

انتهای پیام/

   

ارسال نظرات