امام جمعه سنندج گفت: امیدواریم مسلمانان شیعه و سنی با پیروی از نصایح و فرامین رهبر دلسوز فرزانه انقلاب اسلامی وحدت‌کلمه، انسجام فکر و عقیده خود را در جهت تداوم انقلاب اسلامی حفظ کنند.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۵۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ماموستا عبدالرحمان خدایی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با فضل و کرم خود مشکلات همه مردم و نیازمندان را برطرف کند.

وی با تأکید بر پیروی از فرموده پیامبرگرامی اسلام(ص) و قرآن افزود: «ای مسلمانان، از دستورات و یاد خداوند غافل نشوید»؛ در این ماه مبارک با تلاوت قرآن، راز و نیاز، نماز و روزه، کمک به نیازمندان و توبه از گناهان این فرصت گرانبها را از دست ندهید.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرموده حضرت رسول‌اکرم(ص) خاطرنشان کرد: «روزه گرفتن و شب‌بیداری در ماه مبارک رمضان فرض و سنت است» و کسانی که از این امر پیروی و به فرائض دینی باور و ایمان داشته باشند، حق‌تعالی در روز قیامت به آنان رحم می‌کند.

کمک به نیازمندان را فراموش نکنیم

وی خطاب به مسلمانان تأکید کرد: در این ماه مبارک رمضان «بخشش، کمک به نیازمندان و پرداخت زکات به مستضعفین» را فراموش نکنید، مطمئناً پاداش این اقدام خیرخواهانه و مبارک نزد حق‌تعالی ذخیره می‌شود.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به برگزاری جشن گلریزان در یکم خردادماه در سینما بهمن سنندج اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم خیر و نیک‌اندیش کردستان امسال نیز همانند سال‌های گذشته در این کار خداپسندانه شرکت کرده و زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به آثار و برکات صدقه از دیدگاه قرآن اظهار کرد: صدقه باعث رحمت خداوند، برکت و ازدیاد مال می‌شود، و انسان را از بلا و مصیبت دور می‌کند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های خود با تأکید بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام مسلمانان شیعه و سنی تصریح کرد: امیدواریم مردم ایمان‌دار، باشهامت و انقلابی با پیروی از نصایح و فرامین رهبر دلسوز فرزانه انقلاب اسلامی وحدت کلمه، انسجام فکر و عقیده خود را در جهت تداوم انقلاب اسلامی حفظ کنند.

ماموستا خدایی گفت: به‌حول و قوه الهی از تمام ترفندها و دسیسه‌های دشمنان ناپاک، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب، نجات پیدا کرده و مسلمانان روز به روز به عزت و ترقی می‌رسند.

ارسال نظرات