خبرگزاری بسیج: همایش اندیشه و گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع برکات انقلاب با محوریت مشارکت مردمی وخدمت رسانی در مسجد جامع روستای وشتان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۴۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه؛ همایش اندیشه و گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع برکات انقلاب با محوریت مشارکت مردمی وخدمت رسانی با حضور مسئولین و مردم بخش و شهرارجمند از جمله( بسیجیان،شوراهای اسلامی،دهیاران،هیئت امنای مساجد و حسینیه،معتمدین ، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ومدیریت و طلاب حوزه علمیه امام صادق) در مسجد جامع روستای وشتان به صرف ضیافت افطار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده حوزه یک ثارالله بخش ارجمند  بسیجیان را سر ستون مردمان همیشه همراه این نظام و ولایت در عرصه های مورد نیاز انقلاب دانست و گفت: روستاهای بخش و شهر ارجمند پیشگام مسائل سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی هستند ونمونه اخیر آن را  حضور حداکثری و کمک رسانی این عزیزان در مناطق سیل زده کشور دانست و خواستار منسجم تر شدن این موضوع و تشکیل کمیته های مختلف برای موضوعات مختلف در بخش شد .

   پاسدار یاسر کیه بادرودی با تاکید بر ایجاد تقویت بیشتر و پیوند بین جوانان با شهداء و ساخت فضائی مناسب برای برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی در کنار مزار شهدای گمنام شهر ارجمند گفت: پس از گذشت ۳ سال از تدفین شهدای گمنام تاکنون کاری برای ساخت یادمان ایی شهدا انجام نشده است در صورتی که ساخت این یادمان جزو تعهدات مسئولان است.   

   وی تذکری هم به مسئول شهری ارجمند داد و  خواستار این موضوع شد که اعتبار مردم شهر ارجمند که در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب پیش قدم بودند را با سهل انگاری و عملکرد نامناسب  خود زیر سوال نبرید و توان و برنامه خود رابرای خدمت رسانی بیشتر به مردم به کار ببرید .

   فرمانده حوزه یک ثارالله همچنین خواست از فضاسازی و فراهم نمودن امکان ترتیب جلسات خانگی و کور برای افرادی که منتسب به عوامل فتنه و فاقد هرگونه مرام نامه سیاسی دربین مردم هستند و جایگاه  اجتماعی ندارند تمرکز نکنند و مسئولیت و اعتماد مردمی خود را به نفع آنان مصادره نکنند . وی ضمن تقدیر از بخشدار بخش ارجمند از وی به نمایندگی از خانواده شهداء ، جانبازان و مردم خواست مانع   حضور تنها مسئول شهرستان که همواره افراد عاملین به فتنه را در جلسات کمرنگ خانگی بخش ارجمند همراهی می کند شود .

خبرنگار ناحیه سپاه فیروزکوه : امیرحسین تبار

ارسال نظرات