رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان با بیان اینکه فراهان فاقد اسپانسر در حوزه ورزش است، گفت: برخی از اسپانسرها وقت و هزینه بیشتری در بخش درمان صرف می کنند و به ورزش روی خوش نشان نمی دهند که این موضوع نیازمند فرهنگ سازی و حمایت و پیگیری های جدی از سوی مسئولین استان و شهرستان است.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۳۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹

محمد غلامحسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به فعالیت 21 هیات ورزشی در سطح شهرستان فراهان گفت: بیش از 1150 نفر ورزشکار مرد و زن در فراهان ساماندهی شده است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب در سال 98 و حمایت مسئولین پیشرفت قابل توجهی در این بخش داشته باشیم.

غلامحسینی با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش شهرستان فراهان گفت: کمک هایی از سوی اداره کل ورزش ، فرمانداری و نماینده مردم در مجلس به هیات های ورزشی صورت پذیرفته است و امیدواریم این کمک ها ادامه دار باشد اما اسپانسر مناسب در این شهرستان وجود ندارد.

وی ادامه داد: برخی از اسپانسرها وقت و هزینه بیشتری در بخش درمان صرف می کنند و به ورزش روی خوش نشان نمی دهند که این موضوع نیازمند فرهنگ سازی و حمایت و پیگیری های جدی از سوی مسئولین استان و شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان با بیان اینکه در سالهای ۹۶ و ۹۷ تنها ۸ خانه ورزش روستایی در این شهرستان  راه اندازی شده است، اظهار کرد: با کمک دهیاران ۷ خانه ورزش تجهیز و راه اندازی گردیده که متاسفانه خانه ورزش مجدآباد کهنه به علت نداشتن مکان مورد نیاز هنوز راه اندازی نشده است.

غلامحسینی تصریح کرد: با تجهیز و راه اندازی این خانه های ورزشی در سطح روستاها امکان تحول در ورزش شهرستان رخ داده که نویدبخش استعداد های ورزشی است که امیدواریم در سال جاری خانه های ورزش روستایی بیشتری را تاسیس نمائیم.

وی با اشاره به تعامل مناسب آموزش و پرورش شهرستان با اداره ورزش گفت: در جلسات متعدد با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان در بحث استعدادیابی در مدارس با مربیان باتجربه و کارشناسان ورزش تبادل نظر می شود و امیدواریم مجوز حضور مربیان شهرستان در مدارس صادر گردد تا نسبت به استعدادیابی اقدام شود.

غلامحسینی از مهمترین برنامه های ورزش شهرستان فراهان در سال جاری خبر داد و گفت : برگزاری همایش های پیادروی خانوادگی در سطح روستاها ، اعزام و برگزاری مسابقات بومی ومحلی ، میزبانی مسابقات ورزشی استانی ، برگزاری همایش پیاده روی صبح و نشاط برای دومین سال پیاپی با همکاری هیات های همگانی ، روستایی ، هیات های ورزشی شهرستان ، دهیاری ها ، اعضای شهر و شهرداری های فرمهین ، خنجین و تلخاب برنامه ریزی و اجرایی می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از پیشرفت 80 درصدی استخر شهرستان فراهان خبر داد و تاکید کرد : این استخر به صورت خیرساز بنا شده و فارغ از اعتبارات ملی و استانی است که امید داریم با حمایت مسئولین این پروژه شهریور ماه امسال به اتمام برسد.

غلامحسینی با بیان این که ورزش شهرستان فراهان از نبود خوابگاه مناسب رنج می برد ، اظهار کرد: در سال 97 این شهرستان میزبان تنها سه رویداد استانی بوده و امیدواریم با حمایت مسئولان و رفع مشکل موجود شاهد رشد و پیشرفت در عرصه ورزش این شهرستان باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان در پایان بیان کرد: علی رغم اینکه جوانان شهرستان فراهان در ورزش با رویکرد مناسب و مثبتی پا به میدان های مختلف گذاشته و حتی دهیاران با میزبانی از فعالیت های ورزشی متعدد این مهم را نبال می کنند، اما اداره ورزش و جوانان در امر نظارت ،بازرسی و اطلاع رسانی باید پای کار باشد.

ارسال نظرات