حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه امروز ایران درموقعیتی قرار داد که دشمن اجازه عرض اندام ندارد تاکید کرد:ابرقدرتی آمریکا رو به افول است و در موقعیتی نیست که بخواهد برای ما تعیین تکلیف کنند.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۲۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ظهرامروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان گلوگاه در جمع مردم روزه دار این شهرستان به تبیین اقدامات خصمانه اخیر آمریکا علیه ایران پرداخت و عوامل تضاد و تقابل آمریکا با انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین یدالله غلامی سابقه تضاد آمریکا با انقلاب اسلامی ایران را یک سابقه طولانی و  ریشه دار خواند و گفت:از همان اوایل انقلاب اسلامی بویژه در بهمن سال 57 ،امریکایی ها برای مقابله با انقلاب دست به کار شدند و گروهی هم در داخل کشور همان زمان به تعامل و سازش در برابر آمریکا اعتقاد داشتند.

وی در ادامه با اشاره به دولت موقت بازرگان که بدون اجازه امام (ره) در الجزایر با آمریکا مذاکره کرد، گفت: برخی داخلی ها هم از همان زمان تا به امروز هنوز دم از سازش و تسلیم  با آمریکا می زنند، و برخلاف بیانات رهبرمعظم انقلاب و برخلاف منافع و مصالح کشور اظهار نظر می کنند.

تضاد امریکا با انقلاب اسلامی تضاد ماهوی  است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرموند:«رابطه ما با امریکا رابطه گرگ و میش است» ، به اولین تضاد و تقابل امریکا با انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد:اولین تضاد امریکا با انقلاب اسلامی تضاد ماهوی و محتوایی است.ماهیت امریکا کفر و الحاد بوده و ماهیت انقلاب توحید و آیا توحید با کفر قابل جمع است.

حجت الاسلام غلامی دومین تضاد دیگر آمریکا با ایران را تضاد عمقی و ریشه دار خواند و افزود: آمریکا با هر وسیله نرم افزاری و سخت افزاری به دنبال براندازی جمهوری اسلامی است اما جمهوری اسلامی به دنبال حفظ وصیانت از نظام است.

با دولت پلید آمریکا مذاکره نمی کنیم

وی با بیان اینکه آمریکا با انواع تهاجمات فرهنگی،اقتصادی و ...به دنبال براندازی نظام است گفت: با دولت پلید آمریکا مذاکره نمی کنیم چرا که برای حفظ نظام اسلامی هزاران شهید دادیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع مردم روزه دار گلوگاه سومین تضاد امریکا با انقلاب اسلامی را شخص یا حزب خاصی ندانست و با تصریح بر این مطلب که هر دولتی در آمریکا برسرکار بیاید بازهم با ما دشمنی می کند، اظهار کرد: چه فرقی می کند ترامپ باشد یا اوباما و یا جمهوری خواه یا دموکرات همه سروته یک کرباسند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: انقلاب اسلامی به دنبال احیای تمدن نوین اسلامی بوده اما استکبار جهانی به دنبال تمدن اومانیستی است و این دو قابل مذاکره نیست.

وی با یادآوری این مطلب که یک زمانی آمریکا سلاح هسته ای را بهانه کرد اما خود آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل منبع سلاح های هسته ای هستند، گفت: در مذاکره وقتی صنعت هسته ای تعدیل شد، آمریکا مسئله موشکلی و بعد مسئله منطقه ای را مطرح کرد.

 با امضای برجام تحریم های 40 سال قبل هم برگشت

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه تحریم ها با امضای برجام بیشتر شد،خاطر نشان کرد: همان کسی که برجام را امضاء کرد تحریم های 40 سال قبل را برگرداند.

خطیب پیش از خطبه های نماز جمعه گلوگاه،چهارمین تضاد امریکا با ایران را تضاد اندیشه ها و ارزش ها دانست و گفت:آمریکا از ما میخواهد عکس و نام شهدا را از خیابان ها برداریم همان طور که اسم شهید حسین فهمیده را برخی ها از کتاب ها برداشتند. امریکا میخواهد ما دست از ارزش های انقلاب که برای آن شهید دادیم، برداریم .

به گفته حجت الاسلام غلامی پنجمین تضاد آمریکا و ایران عقلانیت دینی بر عقلانیت سکولاراست .

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا در پایان سخنان خود با تاکید بر این مطلب که امروز نفوذ ایران در منطقه امریکا را به ورطه نابودی کشانده است و ما افتخار داریم پرچم دار جبهه حق علیه باطل هستیم و در این راه چاره ای جز مقاومت نداریم گفت:جنگی رخ نمی دهد و دشمن هم چنین جراتی ندارد.

آمریکا در موقعیتی نیست که بخواهد برای ما تعیین تکلیف کند

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب که جنگ امروز جنگ اراده هاست و  امروز ایران در موقعیتی قرار داد که دشمن اجازه عرض اندام ندارد ،تاکید کرد:ابرقدرتی آمریکا رو به افول است و در موقعیتی نیست که  بخواهد برای ما تعیین تکلیف کنند.

حجت الاسلام غلامی با یادآوری اینکه هیچ کدام از اهداف و پروژه های استکبار جهانی در منطقه به ثمر نرسید، به طرح از نیل تا فرات رژیم غاصب اسرائیل  اشاره کرد و گفت: آنهایی که با این طرح می خواستند غرب آسیا را زیر سیطره خود در اوردند امروز در همان محدوده فلسطین اشغالی دیوار حائلی دور خود کشیده اند و از دست موشک های مقاومت در امان نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها