خبرهای داغ:
مسئول قرار گاه بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع):
مسئول قرار گاه بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) از تشکیل ۲۵ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا و مردم یار خبر داد و گفت: ۲۵ گروه جهادی به ظرفیت ۴۳۰ نفر نیز در سال ۹۷ تشکیل و به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۱۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵
به گزارش خبر گزاری بسیج از غرب اصفهان، سرگرد پاسدار قاسمعلی خلیلی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) از تشکیل ۲۵ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا و مردم یار خبر داد و گفت: ۲۵ گروه جهادی به ظرفیت ۴۳۰ نفر نیز در سال ۹۷ تشکیل و به ثبت رسیده است.
خلیلی ادامه داد: مجموع فعالیت‌های عمرانی گروه‌های جهادی در مناطق حاشیه شهر و شهرستان‌های محروم استان از جمله فریدن و فریدون شهر و استان‌های سیستان و بلوچستان و یاسوج شامل ۲۵ منزل محرومین با همکاری کمیته امداد،۳ باب مسجد توسط گروه‌های جهادی و ۶ باب مدرسه به همت گروه‌های جهادی دانش آموزی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی در بخش اقتصاد مقاومتی افزود: ۲۵ طرح اقتصادی در سال ۹۷ باتسهیلاتی به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان پرداخت و راه اندازی شده است.
خلیلی ادامه داد در راستای محرومیت زدایی ۳ کارگاه اشتغال زایی در حاشیه شهر اصفهان به ظرفیت ۱۵ نفر نیز راه اندازی شده است.
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده از جمله گلستان، لرستان و اهواز خبر داد و گفت: ۲۰ گروه جهادی برادر و یک گروه جهادی خواهر به ظرفیت ۴۰۰ نفر در سال ۹۸ به این مناطق اعزام شده اند.
قاسمعلی خلیلی گفت: تا کنون کمک‌های نقدی بالغ بر ۹۰ میلیون تومان و کمک‌های غیر نقدی (اب معدنی، آرد، کنسرویجات و پک بهداشتی) بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها