خبرهای داغ:
به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۰۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسینی آملی، از علما و اساتید حوزه علمیه قم شب گذشته(26 اردیبهشت) در یادواره شهدای دانش آموز بجنورد که در محل مهدیه حضرت جوادالائمه(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز به پشتوانه انفاس پاک شما جوانان در مقابل همه شرق و غرب ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه انتظار حقیقی در واقع تلاش برای رسیدن به هدف عالی است، افزود: برای شما دانش آموزان، تلاش یعنی درس خواندن و رشد علمی یافتن است.

حجت الاسلام حسینی آملی با اشاره به اینکه آینده نظام اسلامی به دست شما دانش آموزان است، تصریح کرد: باید شما دانش آموزان همیشه در مقوله درسی با دانش آموزان ممتاز و برتر هم رده خود و در مقوله معرفتی، با جوانان مومن رقابت داشته باشید.

این عالم و استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه خطاب به معلمان، اظهارداشت: جوانان، امانت های الهی در دستان شما هستند، باید تلاش کنید آن ها را قابل قبول و امام زمانی پرورش دهید.

حجت الاسلام حسینی آملی خاطرنشان کرد: امروز اگر در کتاب های درسی چندان نام و یادی از شهدا نیست اما می توان در کلاس درس، راه رو و فضای مدارس با نصب عکس شهدا و بیان وصیت نامه شهدا، یاد این بزرگ مردان را زنده نگه داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید جامعه جان بگیرد با یاد و نام شهدا، افزود: دل مردگی است اگر فرهنگ ارزشمند و رشادت آفرین شهدا در جامعه زنده نباشد.

حجت الاسلام حسینی آملی بیان داشت: به کوری چشم دشمنان نظام که تلاش دارند یاد شهدا را به فراموشی سپرده و به جامعه رنگ بی تقوایی و بی دینی بدهند، با مراعات تقوای الهی جامعه را سرزنده نگه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها