فرمانده ناحیه بافق در جلسه هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد:
جلسه هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد در ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۰۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد، با بیان اینکه جوانان ما دوران دفاع مقدس را ندیده اند و آشنائی ندارند اظهارداشت: بازسازی صحنه‌ها برای نسل جوان که آینده انقلاب هستند تبیین و نهادینه شود.
سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطف پیروزی‌های ایران در جنگ تحمیلی است خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر به عنوان حماسه‌ای جاویدان در تاریخ انقلاب اسلامی است که می‌توان از آن به عنوان یک حماسه بزرگ ملی یاد کرد.
سرهنگ صادقی در ادامه اظهار داشت: در فتح خرمشهر ثابت شد نظام اسلامی با برخورداری از موهبت رهبری خردمند و هوشمندانه، از ظرفیت‌های بالایی برای رویارویی با تهدیدات دشمنان بهره‌مند است.
صادقی با اشاره به اینکه سوم خرداد روز بالندگی، اقتدار و عظمت ملت ایران است و این روز بزرگ از افتخارات مهم این انقلاب است که باید برای همیشه در اذهان باقی بماند است افزود: برنامه‌های سوم خرداد باید با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزارشود.

فرمانده ناحیه بافق در پایان از اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی، ورزشی و برگزاری یادواره شهدا، صبحگاه مشترک، تجلیل از ایثارگران وخانواده‌های آنان، فضاسازی فرهنگی شهرو ایستگاه‌های صلواتی با همکاری دستگاه‌های شهرستان برای بزرگداشت این روز خبر داد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات