خبرهای داغ:
جلسه سرکشی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، امام جمعه رویان و کادر فرماندهی سپاه ناحیه با فرماندهان و جانشین پایگاه های حوزه مقاومت نجف اشرف برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۹۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه سرکشی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، امام جمعه رویان و کادر فرماندهی سپاه ناحیه با فرماندهان و جانشین پایگاه های حوزه مقاومت نجف اشرف ،در حسینیه حوزه نجف با حضور فرماندهی حوزه و اعضای شورای حوزه برگزار گردید.
قبل از شروع رسمی جلسه نماهنگ بصیرتی با محوریت شناسایی فتنه های پیش رو پخش گردید.
جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، شروع شده و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.
علی آملی فرماندهی حوزه نجف بعنوان میزبان جلسه به میهمانان ،خیرمقدم عرض کرده و سپس حجت الاسلام والمسلمین عباس معصومی به برکات و وجود الطاف الهی در ماه رمضان اشاره نمودند.
در این جلسه سرهنگ جواد عبیری فرمانده ناحیه به توضیح اجمالی پیرامون برنامه ابلاغی سال 98 پرداخت و در ادامه گفت: دارا بودن صحه صدر ، از ویژگی های بارز در زمان ارتباط با مردم و بسیج است.
وی به بحث روشنگری و بصیرت افزایی در بسیج و همچنین افزایش بصیرت در سال جاری بعنوان سالی که انتخابات را پیش رو اشاره کرد و به تحلیل و تبیین مسائل و معضلات شهرستان از جمله شروع بکار مجدد معدن بوکسیت شاهوار پرداخت.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به موضوع فضای مجازی و مواردی از نحوه سازماندهی عملیات و همچنین ارتباط شورای پایگاه با شورای حوزه به صورت مستمر نیز اشاراتی کرد.
سیدعلی موسوی معاونت طرح و برنامه ناحیه نیز پیرامون موضوع طرح و برنامه و ردیف بودجه پایگاه ها و همچنین جناب سرگرد یونسیان پیرامون نحوه گشت ها و گزارش دهی آنها توضیحاتی بیان نمودند.
در پایان جلسه مسئول تعلیم و تربیت و فضای مجازی حوزه نجف به موضوع بومی سازی استفاده از پیام رسان داخلی،بالاخص ایتا که دارای کیفیت و سرعت بالایی بوده اشاره نموده و از ویژگی های کانال شمیم نجف توضیحاتی ارائه دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها