معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: در کنار کمیته‌ها و موکب‌های مربوط به اربعین حسینی حضور فعال داریم.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۸۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
سپاه قدس گیلان در کمیته‌های اربعین حضور فعال دارد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور عصر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی در رشت اظهار داشت: سپاه قدس همواره در اکثر کمیته‌های تخصصی مربوط به اربعین حسینی حضور و در کنار آنان کمک‌رسانی می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: سپاه  در طول سال گذشته در رابطه با اربعین حسینی همواره به صورت تخصصی در راستای اسکان و پذیرایی از زائران کمک حال بوده و غرفه‌های فرهنگی نیز در مسیر زائران خارجی با توجه به نیازمندی‌ها ایجاد کردیم.

مصطفی‌پور با بیان اینکه در راستای ایجاد غرفه‌های فرهنگی در مسیر زائران خارجی با استقبال خوبی از ناحیه این زائران مواجه بودیم ابراز داشت: سپاه قدس همواره در ایام اربعین کمک حال کمیته حمل و نقل اربعین نیز بوده و در رابطه با تأمین امنیت نیز اقدامات مربوط انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: برپایی موکب در پایانه مرزی آستارا جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از جمله اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان در اربعین حسینی سال ۹۷ بود.

محمدرضا نازک‌کار به اعزام ۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین از جمله بلدوزر، کوماتسو، لودر و گریدر به همراه راننده به استان ایلام در اربعین سال گذشته اشاره کرد و افزود: تهیه ناوگان باری و اتوبوسی جهت انتقال خدام و وسایل موکب‌ها از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان در اربعین بود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان در اربعین سال گذشته می‌توان به اعزام یک نماینده از این اداره به مرز مهران اشاره کرد و در این راستا عملیات چاپ و توزیع اطلاعات موکب‌های گیلان مستقر در عراق بین زائران گیلانی اجرا شد.

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات