دبیر هیات کاراته استان مرکزی گفت : مسابقات کاراته جام رمضان استان مرکزی با حضور 90 ورزشکار در خانه کاراته شهید سعید مسلمی با شناخت نفرات برتر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۷۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

حمید نیکوهمت دبیر هیات کاراته استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: مسابقات کاراته جام رمضان استان مرکزی  با حضور 90 ورزشکار در قالب 6  تیم از شهرستان های استان مرکزی در خانه کاراته شهید سعید مسلمی اراک برگزار شد.

وی افزود : این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار و تیم ها به صورت 9 نفره با یک دیگر به رقابت پرداختند.

نیکو همت بیان داشت : تیم باشگاه امام رضا (ع) اراک (الف و ب ) مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و تیم پتروشیمی و تیم ساوه مشترک مقام سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد : این رقابت ها زیر نظر هیات کاراته استان مرکزی برگزار و 12 داور  قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند که در پایان به قهرمانان حکم قهرمانی و مدال اعطاء گردید.

حمید نیکوهمت از حضور ورزشکاران استان مرکزی در مسابقات کاراته وان در ترکیه خبر داد و گفت : این مسابقات کسب رنکینگ المپیک از روز جمعه برگزار می شود که از استان مرکزی در بخش کمیته آقایان صالح اباذری و مجید نیکوهمت و در بخش کاتا تیم قدرتمند استان مرکزی متشکل از دلیخون ، زند و شهرجردی حضور دارند.

دبیر هیات کاراته استان مرکزی در پایان با بیان این که این دومین مرحله کاراته وان در سال جاری است، اظهار کرد: نخستین مرحله این رقابت ها به میزبانی مراکش برگزار شد که امیدواریم کاراته کاهای استان بتوانند رنکینگ خود را ارتقاء دهند و بعد از سه یا چهار مرحله دیگر شاهد اعزام ورزشکاران استان به المپیک 2020 باشیم.

ارسال نظرات