دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت جزئیات جلسه دانشجویان با رئیس قوه قضائیه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۵۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی دهقان دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار دانشجویان با سید ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا، گفت: این دیدار شب گذشته در محل قوه قضائیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دیدار دانشجویی  رئیس قوه قضائیه در راستای دیدار‌های وی با مسئولان دستگا‌ها و گروه‌ها بود، افزود: با توجه به کوتاه بودن زمان دیدار بیشتر زمان جلسه صرف آشنایی و مطرح کردن نقطه نظرات برای آشنایی با دیدگاه‌های 2 طرف بود و امیدواریم که در جلسات بعدی انتظارات، انتقادات و پیشنهادات نسبت به قوه قضائیه مطرح شود و  آقای رئیس با توجه به روحیه‌ای که دارند این نکات را بشنوند و مورد عمل قرار دهند.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه کیفیت جلسه علی‌رغم کمبود زمان با توجه به مطالبی که از سوی دانشجویان و رئیس قوه قضائیه مطرح شد در سطح بالایی بود، ادامه داد: موضع‌گیری‌ها و نکاتی که آقای رئیسی مطرح کرد نشان داد که وی به دانشجویان احترام می‌گذارد و نظرات و دغدغه‌های آنها را می‌شنود و در راستای رفع آنها گام برمی‌دارد.

دهقان تصریح کرد: صراحت  در ادبیات رئیس قوه قضائیه یکی از مزیت‌های وی است و دانشجویان پس از دیدار ، اذعان داشتند که ما به انتهای مسیر نرسیده‌ایم و باید صراحت در مواضع و صحبت‌های رئیس قوه قضائیه و هم سایر مسئولان دستگاه قضا بیشتر شود و این امر است که خیال مردم را نسبت به قوه قضائیه راحت می‌کند.

وی با اشاره به بخشی از اظهارات رئیس قوه قضائیه دراین جلسه گفت: آقای رئیسی گفت اینکه یک مسئول یا وزیر دوران مسئولیت‌اش تمام شود و بعد از آن متوجه شویم که عملکرد آن مسئول در جایگاهی که بود به بخشی از جامعه لطمه زده و حقوق عده‌ای را تضییع کرده ؛ آن مسئول را مورد سوال قرار می‌دهیم تا حق مردم را بستانیم.

دهقان با بیان اینکه در این جلسه درباره پرونده بورسیه‌ها نیز مطالی مطرخ شد، تصریح کرد: نماینده‌ای از سوی اساتید بورسیه در جلسه حضور داشتند و نکاتی را مطرح کردند و آقای رئیسی عنوان کرد که ما این پرونده را پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد و اگر دیوان عدالت هم حکمی در این رابطه صادر کرده اما اجرایی نشده ما مصر هستیم تا رأی دیوان اجرا شود تا حقی از شخصی تضییع نشود.

ارسال نظرات