در راستای ایجاد روحیه و بینش انقلابی در بین جوانان برگزار شد؛
دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از اجرای تئاتر رز رضوان در مدارس اراک خبر داد و گفت: به منظور ایجاد روحیه و بینش انقلابی در بین جوانان و نوجوانان، سلسله نگاره های مقاومت توسط این کمیته برنامه ریزی و اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۲۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

راضیه مجاوری دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با بیان اینکه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری انتقال پیام و معارف انقلاب اسلامی به نسل جدید در دستور کار این کمیته قرار گرفته است، گفت: این امر در راستای تنظیم مناسبات فکری نسل جدید در دستور محتوای کمیته بانوان قرار گرفت.

وی افزود: به منظور ایجاد روحیه و بینش انقلابی در بین جوانان و نوجوانان، سلسله نگاره های مقاومت توسط این کمیته برنامه ریزی و اجرایی می شود.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تصریح کرد: با هدف فوق سه مرحله از نگاره های مقاومت در قالب اجرای تئاتر «روز رضوان» که بر اساس زندگی بانوی شهید «عذرا سادات کتابفروش» تالیف شده بود در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه زیتون، عارفه و بتول چهره ایی اجرا شد.

مجاوری خاطرنشان کرد: کمیته بانوان در نظر دارد ضمن تالیف نمایشنامه های متعدد از نقش آفرینی بانوان استان مرکزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آن را در مدارس دخترانه سطح استان و محیط های دانشگاهی اجرا نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات