به همت کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی؛

گام اول برنامه انس با رادزنان حماسه‌ساز برگزار شد

برنامه انس با رادزنان حماسه ساز با هدف تکریم و تجلیل از ایثارگران، تکریم و بزرگداشت راه مجاهدت و تشویق دیگران به ادامه راه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۲۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳

راضيه مجاوري در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با بیان اینکه کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با تاسی از عملکرد رهبر معظم انقلاب نسبت به سرکشی و دیدار مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران برنامه های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: این کمیته در قالب برنامه ای با عنوان انس با رادزنان حماسه ساز با حضور در منزل بانوان ایثارگر، مادران شهدا، بانوان جانباز و همسران شهدا با این بانوان دیدار و گفتگو می کند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد ما در این دیدارها پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: تکریم و تجلیل از ایثارگران، تکریم و بزرگداشت راه مجاهدت و تشویق دیگران به ادامه راه، از مهمترین این محورها هستند.

مجاوری تصریح کرد: در این دیدارها ضمن تقدیر از این بانوان حماسه ساز، رویکرد نگاه رهبری نسبت به اثرگذاری نقش بانوان در جهاد دیروز و لزوم حضور مجاهدانه و عالمانه بانوان در عرصه های مختلف جهاد امروز نیز بیان می شود.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی خاطرنشان کرد: در پایان این برنامه ها هدیه و لوح یادبود انس با رادزنان حماسه ساز به این بانوان تقدیم می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار