خبرهای داغ:
صندوق کارآفرینی امید شعبه شهرستان سرخه با هدف خدمت رسانی به افراد جامعه راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۲۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، شهرکی، مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید استان سمنان با بیان اینکه این صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی وابسته به دولت است گفت: اگر دربحث مشاغل خانگی کسی بتواند کسب وکاری برای خود راه اندازی کند تا سقف ۱۵ میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه ۴ ساله تسهیلات پرداخت می‌کنیم.
وی ادامه داد: دربحث خود اشتغالی اگر کسی مغازه‌ای بزند به شرطی که مجوز بگیرد تا سقف ۵۰ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه ۴ ساله تسهیلات پرداخت می‌کنیم. دربحث کارفرمایی اگر کارگاهی باشد که دو یا سه نفر مشغول کار باشند وبخواهند دستگاهی اضافه کنندویک یا دونفر دیگر را مشغول به کار کنند می‌توانیم تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه تسهیلات پرداخت کنیم.
شهرکی با اشاره به این موضوع که صندوق کار آفرینی امید شعبه سرخه از امروز شروع به کار کرده است عنوان کرد: دربحث روستایی اعتبارات خیلی خوبی در اختیار صندوق قرار داده است. این اعتبارات ۵۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که تا سقف ۴ میلیارد تومان می‌توانیم تسهیلات پرداخت کنیم که به صورت ۸ و ۹ ساله است. یک سال دوره ساخت و ساز و یک سال دوره تنفس دارد ومابقی سال به صورت اقساط تقسیط می‌شود؛ و این فرصت خوبی است که افراد بتوانند در روستا‌ها اشتغال ایجاد کنند و از این تسهیلات استفاده کنند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی این چنین اعتبار برای روستا‌ها در نظر گرفته نشده است و کارمزد این تسهیلات ۶ درصد می‌باشد.
شهرکی افزود: برای استفاده مردم از این خدمات، سپرده سرمایه گذاری در صندوق را برای کسبه یا کسانی که می‌خواهند اشتغال ایجاد کنند را داریم که می‌توانند حساب باز کنند، سپرده گذاری کنندو ما با اخذ معدل تسهیلات پرداخت می‌کنیم.
فروشگاهی هم که نیاز به دستگاه پز دارند اگر پر فروشگاهی ما را اخذ کنند با اخذ معدل بالا هم تسهیلات پرداخت می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها