فرمانده تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه های مختلف گفت: امروز به برکت نیروهای جوان انقلابی، دشمن از هر زمانی شکننده تر و آسیب‌پذیرتر شده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۱۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رضا کریمی فرمانده تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی در جمع بسیجیان گردان کربلا شهرستان اراک لشکر فاطمیون را افتخاری بزرگ برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این افتخار حاصل مجاهدت های رزمندگان و به برکت انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج دریای بیکران معنویت است، افزود: امروز هیچ قدرتی به غیر از انقلاب اسلامی، این نیروی عظیم مردمی را درک نمی کند؛ بسیاری از دستاوردهای با ارزش انقلاب حاصل مجاهدت ها و فداکاری های بسیجیان است.

فرمانده تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه های مختلف ادامه داد: اینها همگی از نسل جوان انقلاب هستند و دشمن در برابر این نسل ناتوان است؛ در واقع امروز به برکت نیروهای جوان انقلابی دشمن از هر زمانی شکننده تر و آسیب‌پذیرتر شده است.

سرهنگ پاسدار کریمی با بیان اینکه ملت ایران همواره در طول این چهل سال همراه و حامی انقلاب اسلامی بوده‌اند، عنوان کرد: تحریم های دشمن در طول این چهل سال نتوانسته است، اراده ملت را در برابر دفاع از ارزش ها تضعیف کند.

وی با تأکید بر اینکه باید همواره در برابر توطئه های دشمنان بصیرت خود را حفظ کنیم، افزود: رویه منفعل داشتن سبب انحراف از خط اصلی می شود و امروز که دشمنان آمریکائی و حامیان آنها جنگ روانی به راه انداخته اند، نباید موضوع منفعلانه داشته باشیم.

فرمانده تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی هدف دشمنان را درگیری ذهنی ملت ایران در جنگ روانی دانست و تصریح کرد: در جنگ اقتصادی تنها استقامت و زمان شناسی جواب می دهد، و آنچه که در این جنگ بسیار مهم است، اینکه ما بدانیم چه کارهایی را و در چه زمان هایی انجام دهیم.

سرهنگ پاسدار کریمی اعتقاد ملت ایران به نصرت الهی را از مهمترین مولفه های پیروزی کشور خواند و افزود: اگر اعتقاد به نصرت الهی نبود، همان سال 59 انقلاب اسلامی نابود می شد، آن چیزی که انقلاب را به چهل سالگی رسانده قدرت معنویت و باور مردم است.

وی با اشاره به توطئه های چهل ساله دشمنان علیه کشور گفت: تنها یکی از کودتاهای دشمن در این چهل سال برای سرنگونی یک انقلاب کافی بود ولی امروز دیگر حنای دشمنان برای ملت ایران رنگی ندارد.

فرمانده تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی نظامیان آمریکائی را با ذلت و بدبختی تمام دستگیر کرد، اینها نشان از نصرت الهی انقلاب اسلامی است و این موضوع را اثبات می کند که انقلاب اسلامی صاحبی دارد و همواره از آن محافظت خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار کریمی با تأکید بر اینکه دشمن از قدرت نصرت الهی انقلاب غافل است و آن را درک نمی کند، گفت: این قدرت را نمی توان با مادیات سنجید؛ در واقع انقلاب اسلامی سراسر معنویت است و به این راه معنوی ادامه خواهد داد.

وی هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان را از مهمترین اولویت های شرایط امروز کشور دانست و خاطر شان کرد: باید بصیرت‌مان را در برابر جنگ های روانی دشمن حفظ کنیم و به وعده های الهی ایمان داشته باشیم و بدانیم که نابودی دشمنان نزدیک است.

در پایان از بسیجیان برتر گردان کربلا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/  

ارسال نظرات