خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه اسدآباد گفت: در عین حسن ظن به وعده‌های الهی و ایمان به حمایت و نصرت باری تعالی باید با هوشیاری و تلاش هرچه تمام‌تر برای رفع موانع و چالش‌های موجود در کشور و گشودن افق‌های نوین پیش روی مردم تلاش کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۰۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

باید با هوشیاری برای رفع موانع و چالش‌های موجود در کشور تلاش کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجتبی باقری در جلسه جنگ نرم در دبیرستان خلیج فارس اسدآباد اظهار کرد: نصرت‌های الهی ذخیره و پشتوانه مستحکمی برای انقلاب و نظام اسلامی است که در برهه‌های متعدد و در شرایطی که با محاسبات مادی نمی‌شد راه‌حل و چاره‌ای برای عبور از برخی مسائل پیدا کرد به یاری این انقلاب آمده و مانع از شکل‌گیری بن‌بست در روند چهل ساله این انقلاب در گام اول آن شده است.

وی گفت: با این وجود ضمن اینکه همواره باید نسبت به تقویت معنویت ایمان و اتصال به منبع فیض و نصرت الهی مراقب بود اما این به معنای دست کشیدن از تلاش و به معنای جایگزینی برای تنبلی و سستی نیست.

مدیر عقیدتی سیاسی اسدآباد افزود: در واقع شرط دستیابی به این نصرت‌ها اعتقاد راسخ و حسن ظن به وعده‌ها و امداد الهی است و دیگر اینکه این حسن ظن به هیچ وجه ساقط کننده تکلیف، تدبیر، هوشیاری و تلاش ما در مواجهه با مسائل و پیچیدگی های پیش روی ما نیست.

وی ابراز داشت: به عبارت دیگر در عین حسن ظن به وعده‌های الهی و ایمان به حمایت و نصرت باری تعالی باید با هوشیاری و تلاش هرچه تمام‌تر برای رفع موانع و چالش‌های موجود در کشور و گشودن افق‌های نوین پیش روی مردم تلاش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات