خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در زمینه اشتغال و اقتصاد مقاومتی 610 میلیارد ریال اعتبار در سطح استان هزینه شده که منجر به ایجاد اشتغال برای 9 هزار و 64 نفر از جوانان بیکار استان شده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۷۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

هزینه‌کرد 610 میلیارد ریال اعتبار اقتصاد مقاومتی در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین افتتاح طرح های محرومیت زدایی استان همدان از اجرای 279 طرح محرومیت زدایی در سطح این استان خبر داد و گفت: این طرح ها در 2 سال اخیر با مشارکت دولت انجام شده است.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح های محرومیت زدایی در مجموع 85 میلیارد ریال هزینه شد که 50 درصد آن را دستگاه های دولتی مشارکت کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ساخت خانه، مرمت مساجد، احداث خانه عالم، ایجاد آب بند، ساخت مجتمع های فرهنگی، سالن های ورزشی، بهسازی مدارس، ترمیم شبکه آبرسانی و احداث مراکز بهداشتی را نمونه هایی از طرح های محرومیت زدایی برشمرد و افزود: پهنه خدمات رسانی سپاه پاسداران تا دورترین روستاهای استان گسترده است.

سردار مجیدی خدمت رسانی به مردم نیازمند و ایجاد تعامل با دستگاه های اجرایی در راستای توسعه استان را دو هدف مهم سپاه پاسداران در سال جاری ذکر کرد و گفت: در زمینه توسعه اجتماعی، عمرانی و امنیتی در کنار دستگاه های اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت در بخش عمرانی، سپاه در برنامه های حمایت اجتماعی نیز مشارکت دارد و در این خصوص برای تهیه و توزیع بسته های غذایی، البسه، نوشت افزار، جهیزیه و لوازم بهداشتی و سلامت 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) خاطرنشان کرد: در زمینه اشتغال و اقتصاد مقاومتی 610 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که منجر به ایجاد اشتغال برای 9 هزار و 64 نفر از جوانان بیکار استان شده است.

سردار مجیدی به خدمت رسانی به مناطق سیل زده نیز اشاره کرد و افزود: استان همدان به عنوان منطقه معین امداد رسانی شایسته ای به خوزستان، لرستان و گلستان داشت که تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات