به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

اعزام 75 نفر از مبلغین و مبلغات به مناطق مختلف شهرستان اردکان

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و به‌منظور اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرآن و برنامه‌های فرهنگی مذهبی، تعداد 75 نفر از مبلغین و مبلغات به مناطق مختلف شهرستان اردکان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۷۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام محمد پورقیومی در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بر استفاده هرچه بیشتر از فیوضات و برکات این ضیافت الهی تأکید کرد.
وی گفت: هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان برنامه اقامه نماز جماعت، بیان احکام شرعی و معارف اسلامی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات، تشکیل جلسات قرآن و کلاس‌های معارف اسلامی و عقیدتی، اجرای مسابقات مختلف و دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.
کارشناس مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان اظهار داشت: در این راستا تعداد 75 نفر از مبلغین و مبلغات اعزامی از قم و شهرستان به 80 نقطه از مناطق مختلف سطح شهرستان اردکان اعزام شدند.
وی در پایان گفت: در حال حاضر تعداد 110 مسجد سطح شهرستان هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان سال جاری در سه نوبت فعال هستند و همچنین برای اولین سال، نماز جماعت در کارخانجات شیشه و نیز پایانه مسافربری اردکان اقامه می‌شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار