مراسم رونمایی از دیوارنگاره پویش ملی «ما پیروزیم» در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۷۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
رونمایی از دیوارنگاره پویش ملی «ما پیروزیم» در رشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم رونمایی از دیوارنگاره پویش ملی «ما پیروزیم» پیش از ظهر امروز در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.

باید برای نسل جدید روشنگری کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در این جلسه با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس دوره پرافتخار کشور است، اظهار کرد: نقطه‌های عطف و ارزشمندی در دوران دفاع مقدس وجود دارد که حماسه سوم خرداد یکی از آن‌ها است.

پاکاری با اشاره به اینکه بعد از سال‌ها هنوز سالروز حماسه سه خرداد گرامی نگه‌داشته می‌شود، افزود: از رشادت‌های رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس هنوز صحبت می‌شود و هنوز هم برخی از جان‌فشانی‌های رزمندگان برای مردم روشن نشده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود، گفت: باید برای نسل جدید روشنگری کرد و رشادت‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس را برای جوانان بازگو کرد.

تقدیم بیش از 260 شهید گیلانی در عملیات آزادسازی خرمشهر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه امروز ما پیوند ویژه‌ای نیاز داریم تا این روز به کلیه ادوار زندگی خود وصل کنیم، اظهار کرد: دشمن امروز خیلی شفاف‌تر به میدان آمده است و به همین دلیل نیاز به الگو داریم.

سرهنگ عباس بایرامی با بیان اینکه در آزادسازی خرمشهر 16 هزار کشته و 19 هزار اسیر از دشمن گرفتیم، افزود: موفقیت‌های دفاع مقدس حاصل وحدت جامعه به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی با اشاره به اینکه تمامی اقشار جامعه در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند، بیان کرد: دشمن بعد از آزادسازی خرمشهر دچار یک آشفتگی عجیب شد و معادلات منطقه به نفع ما تغییر کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه بیش از یک هزار رزمنده گیلانی در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند، افزود: بیش از 260 شهید گیلانی در عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر تقدیم این انقلاب کردیم.

بایرامی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی امسال در ایام سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر داریم، بیان کرد: هم‌زمانی ایام حماسه سوم خرداد با شب‌های قدر باعث شد برنامه ما شرایط ویژه‌ای داشته باشد زیرا عملیات بیت‌المقدس با رمز یا علی بن ابی‌طالب آغاز شد.

رونمایی از دیوارنگاره پویش ملی «ما پیروزیم» در رشت

انتهای پیام/

ارسال نظرات